Με online single-player το Assassin’s Creed 4

Θέλεις να παίξεις μόνος σου το Assassin’s Creed και δεν σε ενδιαφέρει το multiplayer; Χα! Και πάλι θα πρέπει να είσαι συνδεδεμένος στο Internet για να χαρείς το Assassin’s Creed 4!

Σε ένα κειμενάκι που διέρρευσε περιγράφοντας τα χαρακτηριστικά του επερχόμενου Assassin’s Creed 4: Black Flag, αναφέρεται πως, όπως συνέβη και στα StarCraft 2 και Diablo III της Blizzard, έτσι και αυτό θα απαιτεί από το χρήστη να έχει πρόσβαση στο Internet ακόμη και αν θέλει να το παίξει αποκλειστικά single player, αν θέλει να χαρεί όσα ο τίτλος θα έχει να του προσφέρει.

Όπως αναφέρεται σε αυτό, οι next-gen εκδόσεις του τίτλου δεν θα φέρουν στη σειρά μόνο βελτιωμένα γραφικά και physics, αλλά και χαρακτηριστικά που θα βασίζονται στην πρόσβαση στο Internet, που θα κάνουν τον παίκτη να νιώθει πως είναι καλύτερα να είσαι ένας… Single Connected Player από ό,τι ένας απλός και ταπεινός Single Player.

Ody's thoughts

…και οι απόψεις μου για το θέμα μάλλον είναι πια γνωστές. Αν θέλω να παίξω ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ και είμαι αντικοινωνικός, ΓΙΑΤΙ θα πρέπει να φάω στη μάπα ντε-και-καλά μια online κοινότητα; Γιατί όταν θέλω να αντιμετωπίζω τα παιχνίδια με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζω τις ταινίες, επιμένετε να θέλετε να με κάνετε να πρέπει να ανεχτώ το αντίστοιχο του μικρού βλαμμένου στην πίσω σειρά του κινηματογράφου, που ρωτά ανά δυο λεπτά γιατί-έγινε-το-Χ-Ψ-και-Ω στην ταινία; Αν θέλω να παίξω ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ένα παιχνίδι για την ιστορία και το σενάριο του, τι σας κάνει να πιστεύετε πως θα ήθελα να βλέπω εισερχόμενα μηνύματα από επαφές ή πως με κόφτει το αν είμαι ο καλυτερότερος σε μια πτυχή του, και μπορώ να το αποδείξω με ανούσια virtual έπαθλα; Έλεος πια. Παραδεχτείτε πως το κάνετε αποκλειστικά για να αντιμετωπίσετε την πειρατεία, και αφήστε τις αηδίες πως το κάνετε για εμάς, επειδή θέλουμε πρόσθετη αξία στα παιχνίδια μας. Εκτός αν κανείς νομίζει πως τίτλοι σαν τα Monkey Island και Thief θα ήταν πολύ καλύτεροι αν τους έπαιζαν τριάντα χρήστες ταυτόχρονα, αν αντί για έμφαση στο σενάριο και τους πρωτότυπους χαρακτήρες τους είχαν… trophies και διαμάχες μέσω voice chat με δεκατετράχρονους για το ποιος την έχει μεγαλύτερη (την κάνη).

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.