Η (κακιά) Blizzard φταίει που δεν είδαμε ακόμη ταινία Warcraft

Αυτό, τουλάχιστον, εξήγησε σε συνέντευξη του στο Vulture ο Sam Raimi, που είχε αναλάβει να τη σκηνοθετήσει.

WoW_Stress.jpg

Όπως περιέγραψε – εν συντομία και για να μην παραθέτουμε λέξη προς λέξη τα λεγόμενα του – η όλη υπόθεση μπλέχτηκε στη… συνεννόηση. Η Blizzard ήθελε να μεταφέρει το Warcraft στη μεγάλη οθόνη και, κατά την επικοινωνία της με τη Legendary και, αργότερα, τον ίδιο, έδωσε το δικό της σενάριο.

Το σενάριο για κάποιο λόγο δεν έκανε κλικ στον Sam Raimi, που της το είπε, της το επέστρεψε, και πρότεινε να γράψει ένα άλλο. Η ίδια έδωσε το ΟΚ. Σκέφτηκε μια πρόταση, την έκανε στη Legendary Films που τη δέχτηκε, και μετά την παρουσίασε στη Blizzard που επίσης τη δέχτηκε, αν και με ενδοιασμούς. Και εδώ η… παρεξήγηση.

Αφού ξόδεψε εννιά μήνες στο σενάριο, όταν τελικά το παρουσίασε, η Blizzard το αρνήθηκε. Και τότε συνειδητοποίησε πως οι ενδοιασμοί της ήταν… ο ευγενικός τρόπος να του πει εξαρχής πως δεν της άρεσε.

Η εταιρεία είχε το δικαίωμα να ασκήσει βέτο αν δεν της άρεσε το σενάριο, και να μην προχωρήσει η ταινία, και έτσι ο ίδιος βρέθηκε να πρέπει να ξεκινήσει και πάλι από το μηδέν. Και ενώ το έκανε, η Blizzard φαίνεται πως… βαρέθηκε τις καθυστερήσεις, και έτσι το όλο project πάγωσε.

Ody's thoughts

Και τώρα, κλάψτε ελεύθερα..!

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.