Διέρρευσε στόρυ και concept art από το Destiny της Bungie

Μέχρι σήμερα, η Bungie κατάφερε να κρατήσει επτασφράγιστο μυστικό τον πρώτο τίτλο της μετά τα Halo, μακριά από την… αγκαλιά της Microsoft. Προσέξτε: μέχρι σήμερα!

Τώρα, το Destiny, όπως είναι το όνομα του, αποκαλύπτεται. Είναι διαφορετικό από το Halo; Θα πρέπει να… κοπανάει το κεφάλι της στον τοίχο η Microsoft που την άφησε να φύγει; Θα πρέπει να ανησυχεί η 343 Industries; Θα… εκμηδενίσει το Halo 4; Προφανώς, οι απαντήσεις σε αυτά θα έρθουν με τον καιρό. Για την ώρα, έχουμε μια σύνοψη του σεναρίου και αρκετές εντυπωσιακές εικόνες concept art, που ναι, δείχνουν τουλάχιστον το ίδιο εντυπωσιακές με οτιδήποτε έχουμε δει μέχρι σήμερα από τα Halo.

Οι πληροφορίες για αυτό προέρχονται από μια διαφημιστική εταιρεία, που έχει αναλάβει την προώθηση του τίτλου, και η Bungie αναγκάστηκε να παραδεχτεί πως ισχύουν. Σύμφωνα με αυτές, λοιπόν…

Quote:

Η ιστορία μας ξεκινά επτά εκατοντάδες χρόνια από τώρα, στην Τελευταία Πόλη της Γης (Last City on Earth), σε ένα ηλιακό σύστημα γεμάτο με τα απομεινάρια της Χρυσής Εποχής (Golden Age) των ανθρώπων. Ένα τεράστιο, μυστηριώδες εξωγήινο σκάφος κρέμεται επάνω από τον πλανήτη σαν μια δεύτερη Σελήνη. (Σημ.: σε κάποια σημεία των εγγράφων που διέρρευσαν, το συγκεκριμένο σκάφος καλείται ο Ταξιδιώτης – the Traveler). Κανείς δεν γνωρίζει από που ήρθε ή γιατί βρίσκεται εδώ, μόνο πως είναι ο προστάτης μας. Παράλληλα, περίεργα, εξωγήινα τέρατα σέρνονται από τις άκρες του σύμπαντος, αποφασισμένα να καταλάβουν τη Γη και την Τελευταία Πόλη. Είμαστε νέοι Ιππότες (knights), με αποστολή μας την προστασία των απομειναριών της ανθρωπότητας, την ανακάλυψη της πηγής αυτών των τεράτων και, στην πορεία, το να την νικήσουμε.

Το Destiny περιγράφεται στα έγγραφα ως διασκεδαστικό και προσβάσιμο από όλους, με στόχο να δημιουργήσει ένα σύμπαν το ίδιο βαθύ, πιθανό αλλά και οικείο όσο αυτό των Star Wars. Ο συνιδρυτής της Bungie, Jason Jones, το περιγράφει λέγοντας πως:

Quote:

Το Destiny είναι σχεδιασμένο για το επτάχρονο που κρύβεις μέσα σου. Θέλουμε να το κάνουμε να σου δίνει την αίσθηση μιας μυθικής περιπέτειας

Το gameplay του περιγράφεται ως κοινωνικό στον πυρήνα του (social at its core), παρέχοντας έναν κόσμο που μπορείς να εξερευνήσεις με τους φίλους σου, μεγάλους και μικρούς.

Άξιο σημείωσης πως, όπως μπορείτε να δείτε και στην εικόνα του (προσωρινού;) τίτλου του, το Destiny αναμένεται τόσο για Xbox 360 όσο και για Playstation 3, ενώ σε παλαιότερες πληροφορίες που είχαν διαρρεύσει αναφερόταν πως θα το δούμε και στην επόμενη κονσόλα της Microsoft (που στα έγγραφα αναφερόταν ως Xbox 720). Στα ίδια έγγραφα περιγραφόταν και το μακροπρόθεσμο σχέδιο της Bungie για το franchise (τι, νομίζατε πως θα είναι μόνο ΕΝΑΣ τίτλος;!): πως το πρώτο Destiny θα κυκλοφορήσει το 2013, ακολουθούμενο από τρεις άλλους τίτλους που θα βλέπουμε ανά δυο χρόνια, το 2015, 2017 και 2019. Στο ενδιάμεσο θα κυκλοφορούν expansions τους, που αναφέρονται ως Comet, και που θα δούμε το 2014, 2016, 2018 και 2020.

Μοιάζει κομματάκι… περίεργο για τη Bungie να είναι ΤΟΣΟ σίγουρη για την επιτυχία του τίτλου, αλλά ίσως ο λόγος για μια τόσο λεπτομερώς προκαθορισμένη πορεία να έχει να κάνει με τη μετα-Microsoft-ική συμφωνία της με την Activision. Το ακόμη πιο περίεργο, όμως, είναι πως η Bungie έφυγε από τη Microsoft με τη δικαιολογία πως είχε κουραστεί να βγάζει Halo, το οποίο και φαίνεται να… αντάλλαξε με το να βγάζει Destiny για μια δεκαετία για την Activision. Μήπως, τελικά, δεν ήταν το πρόβλημα η μονοτονία που ένιωθαν κάποια μέλη της, αλλά κάτι άλλο; Κάποια διαμάχη με τη Microsoft, ή ίσως το ότι της είχε κολλήσει η στάμπα του Xbox; Μάλλον δεν θα το μάθουμε ποτέ.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.