Trailer για το Doom 3:BFG. Κοίτα που ακόμη δείχνει φρέσκο!

Αποδεικνύοντας πως βρισκόταν… “μπροστά από την εποχή του” όσον, τουλάχιστον, αφορά στα γραφικά του, το Doom 3 επιστρέφει στην ανανεωμένη “BFG” έκδοση του.

Βασικότερο χαρακτηριστικό της νέας έκδοσης δεν είναι το πρόσθετο περιεχόμενο, ούτε τα αναμενόμενα tweaks που – ίσως – βελτιώνουν λιγάκι τον τίτλο. Nope. Σημαντικότερο είναι πως αποτελεί τον πρώτο τίτλο που θα υποστηρίζει τα γυαλιά Virtual Reality Oculus Rift, που ανακοινώθηκαν στο Kickstarter, γνώρισαν αρκετή επιτυχία και, για δες, χαίρουν μεγάλης υποστήριξης τόσο από τον John Carmack (τον άνθρωπο “πίσω” από την engine του Doom 3) όσο και άλλων μεγάλων δημιουργών του χώρου των παιχνιδιών.

Ody's thoughts

Τώρα, τι… σόι “βασικό χαρακτηριστικό” είναι αυτό, αφού όσοι μπορούν να το χαρούν από τώρα είναι μετρημένοι στα δάχτυλα των χεριών, εντάξει, όπως και να το κάνουμε… Είναι μια πρωτοπορία, βρε παιδί μου!

Source:

Can you believe DOOM 3 came out eight years ago? To be honest, I feel like it didn’t even really need an HD release. To me it still looks fantastic. Oh well, I guess it looks even better now, so that’s cool. Also, it’s in 3D and includes DOOM 1 and DOOM 2. Because why not?

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • Blackfox

    Ποιο δείχνει φρέσκο; Μόλις το έπαιξα. Υποστηρίζει controller, υψηλότερες αναλύσεις [1080p], 5.1 ήχο και Controller μαζί με 3D αλλά αν παίξεις σε τέτοιες αναλύσεις το “ξέπλυμα” της Unreal θα σου φαίνεται ψεγάδι. Άθλια γραφικά, βελτιωμένα μόνο στα πρόσωπα -τα ρούχα επί παραδείγματι είναι…..
    Πες μου πως θες να τραβήξω screenshot να θυμηθείς εποχές Nintendo 64…

  • Blackfox

    * Διόρθωση: Μια φορά υποστηρίζει controller.
    Α! Και τα υπόλοιπα 2 (Doom, Doom II) πέραν του controller είναι ακριβώς όπως τα θυμάσαι. Ακριβώς όμως…

  • ducklord

    Κοίτα, είμαι από αυτούς που τους άρεσε η οπτική του και όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει, οπότε μάλλον είναι θέμα γούστου. Π.χ. εξακολουθώ να θεωρώ πως δεν έχει απεικονίσει ποτέ από τότε οποιοσδήποτε άλλος τίτλος καλύτερες μεταλλικές επιφάνειες από το Doom 3. Δεν ξέρω, κάτι με το φωτισμό τους. Ε, και αφού είναι όλο… μεταλλικές επιφάνειες, τι να πω, “με αρέσει”!

    Βάλε και το ότι έχει κάποια ασύληπτα πολύπλοκα σε σχεδίαση levels, εκείνα όπου, αν θυμάσαι, ανεβοκατεβαίνουν μοχλοί και πιστόνια σε τοίχους, περιστρέφονται πλατφόρμες κ.λπ., που μου θύμιζαν… κατασκευές του Rube Goldberg, και όσο και να θέλω, δεν μπορώ να το “θάψω”.

    Από την άλλη, χωρίς να το έχω δει “live”, μου φαίνεται πως εξακολουθεί να χρησιμοποιεί λίγα πολύγωνα στα μοντέλα των χαρακτήρων (που στην παλιά έκδοση φαίνονταν να έχουν… πολυγωνικές καράφλες!).