Halo 4: Η μεγαλύτερη – και ακριβότερη – παραγωγή της Microsoft μέχρι σήμερα.

Ούτε καν πλησιάζουν το Halo 4 τα προηγούμενα gaming projects της Microsoft όσον αφορά τόσο στη σημασία του για την εταιρεία, όσο και το κόστος του.

Σε συνέντευξη του στο site Polygon, ο Phil Spencer των Microsoft Studios ανέφερε πως το Halo είναι ένα franchise αξίας $3 δισσεκατομμυρίων. Περιέγραψε δε την νέα περιπέτεια της σειράς (και αρχή της δεύτερης τριλογίας των περιπετειών του Μαστρ’Αρχηγού) ως “το σημαντικότερο προϊόν ψυχαγωγίας στην ιστορία της εταιρείας”. Και όταν ρωτήθηκε αν ήταν και αυτό με το μεγαλύτερο κόστος παραγωγής, συμπλήρωσε “Απόλυτα. Τίποτα δεν το πλησιάζει καν”.

Αν και ο ίδιος δεν ανέφερε τίποτα παραπάνω σχετικά με το κόστος του, όπως επισημαίνει το site Joystiq, το Halo 3 είχε κοστίσει περίπου $60 εκατομμύρια, συμπεριλαμβανόμενων των εξόδων διαφήμισης του τίτλου – και είχε σημειώσει έσοδα $300 εκατομμυρίων παγκοσμίως στην πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του.

Βάσει των λεγόμενων του Phil Spencer λοιπόν, το Halo 4 μάλλον βρίσκεται πολύ-πολύ “πιο ψηλά” από εκείνο.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.