Στα παρασκήνια του Tomb Raider

Η Crystal Dynamics συνεργάστηκε με τον Geoff Keighley για να μας παρουσιάσει μια σειρά videos που μας δίνουν μια καλύτερη γεύση όσον αφορά στην ανάπτυξη της νέας περιπέτειας της Lara Croft.

Βέβαια, το “νέα περιπέτεια” στη συγκεκριμένη περίπτωση αφορά μόνο τον τίτλο ως “νέο προϊόν”, αφού το ίδιο το παιχνίδι αυτοπαρουσιάζεται ως prequel όλων των τίτλων της σειράς και, ως ένα σημείο, reboot της, “προσγειώνοντας” λιγάκι τη Lara σε μια… κρίση ρεαλισμού.

The Final Hours #1 – An Icon Reborn

The Final Hours #2 – Origins of a Story

Source:

How do you reinvent an icon? No, seriously, how do you do that – we’ve never done it and it sounds hard. For many of the folks at Crystal Dynamics, it’s the greatest undertaking of their careers, evidenced in this latest episode of the Final Hours series focusing on Tomb Raider.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.