“Παγωμένο” για την ώρα το Prey 2

Θυμάστε το εκπληκτικό trailer “αποκάλυψη” του Prey 2 που μας άφησε με το στόμα κρεμασμένο με την πρωτοτυπία του; Αναρωτιέστε που… αγνοείται ο τίτλος; Σύμφωνα με τον Nathan Cheever της Human Head, “πάγωσε”.

Τουλάχιστον, για την ώρα, η ανάπτυξη του Prey 2 φαίνεται να έχει “παγώσει” – ούτε προχωρά, ούτε θα ακυρωθεί. Απλά… “αιωρείται”, για απροσδιόριστους λόγους, και δεν είναι γνωστό ούτε το πότε, ούτε ουσιαστικά το αν θα συνεχίσει. Μπορούμε μόνο να περιμένουμε.

Βέβαια, στην πραγματικότητα οι λόγοι δεν είναι και τόσο “απροσδιόριστοι”. Πριν μήνες είχε γίνει γνωστό πως βασικός λόγος της καθυστέρησης του Prey ήταν πως η Bethesda, η εταιρεία που θα εκδώσει τον τίτλο, “δεν ήταν ικανοποιημένη με την ποιότητα του”. Ουσιαστικά, με αυτό το σχόλιο, η Bethesda φαινόταν σαν να… μαλώνει δημοσίως την Human Head Studios, πως “δεν της έδωσε αυτά που θα έπρεπε / που της είχε υποσχεθεί”, και… Και η υπόθεση είχε μείνει εκεί.

Η νέα αναφορά στον τίτλο, πάντως, έχει ως στόχο να αναπτερώσει λιγάκι τις ελπίδες όλων όσων τον περίμεναν, δείχνοντας πως δεν τον έχουν ουσιαστικά ακυρώσει (ακόμη), δεν τον έχουν εγκαταλείψει, μα πως κάπου, κάπως (και… κάποιοι) “το παλεύουν” για να τον δούμε. Κάποτε.

Source:

It had a fantastic debut, but ever since then, Prey 2 has had a run of bad luck. Bethesda’s got the game on ice until at least next year, and all signs point to the plug being pulled. Designer Nathan Cheever, however, is resolute, claiming the game is not dead yet.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.