Τη μοίρα της Transmeta θα έχει η ARM κατά τον Paul Otellini της Intel.

Κατά τον Paul Otellini της Intel, μπορεί οι επεξεργαστές της ARM να γνωρίζουν επιτυχία τώρα σε smartphones και tablets, μα στο μέλλον η εταιρεία απλά θα… καταστραφεί.

Αυτό, ουσιαστικά, ανέφερε εμμέσως πλην σαφώς σε συνέντευξη του στο AllThingsD, αφού σύγκρινε την ARM με τις παλαιότερες VIA και Transmeta – που, όπως μάλλον καταλάβατε από το “παλαιότερες”, δεν βρίσκονται πια μαζί μας.

Όπως εκείνες ειδικεύονταν σε επεξεργαστές με χαμηλή κατανάλωση, έτσι και η ARM διαπρέπει σε αυτό το χώρο και οι προτάσεις της προτιμώνται από τις λύσεις της Intel για χρήση σε συσκευές όπου απαιτείται μεγάλη αυτονομία – όπως τα σύγχρονα smartphones και tablets που έχουν κυριεύσει στην αγορά. Όπως και οι VIA και Transmeta δεν κατάφεραν να “χωθούν” για τα καλά στο desktop, έτσι, υποννοεί ο Otellini, όταν δοκιμάσει και η ARM το ίδιο, “θα φάει τα μούτρα της”.

Και φυσικά, φρόντισε να θυμίσει την ολική ασυμβατότητα ανάμεσα στις δυο αρχιτεκτονικές, ARM και x86/x64, που αποτελεί μειονέκτημα και για τα νέα Windows RT (που επίσης φρόντισε να… “θάψει”), αφού σημαίνει πως “δεν μπορούν να τρέξουν ό,τι έτρεχε μέχρι σήμερα στα παλαιότερα Windows ή στα “κανονικά” Windows 8 για PCs”.

Μετά την επιτυχία της στο χώρο των smartphones και tablets, είναι λογικό πως η ARM θα επεκταθεί και προς το desktop, και άρα είναι λογικό να αρχίζει η Intel να ανησυχεί – και ο Otellini να… προετοιμάζεται για μια επερχόμενη μάχη. Η αλήθεια είναι πως τα chips της ARM όντως δεν φτάνουν σε επιδόσεις τις προτάσεις της Intel, αλλά τίποτα δεν εμποδίζει την εξέλιξη τους, τη μετάλλαξη τους σε ένα σοβαρό ανταγωνιστή. Και, εξάλλου, ο κόσμος δεν θέλει μόνο “επιδόσεις”, αλλά και ευκολία χρήσης και μεγάλη αυτονομία – σημαντικοί παράγοντες και αυτοί για την εξάπλωση των tablets.

Quote:

XXX

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.