Η πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση των Windows 8

Ξεκινά δυναμικά η καμπάνια προώθησης των Windows 8 για τη Microsoft, με ένα αρκετά καλό τηλεοπτικό σποτάκι

Γύρω στα $1,5 δισεκατομμύρια λέγεται πως θα κοστίσει στη Microsoft η συνολική διαφημιστική καμπάνια των Windows 8, και… Λογικό είναι, λοιπόν, πως θα πρέπει να έχει και σχετικά καλά αποτελέσματα. Αν, τουλάχιστον, κρίνουμε από το πρώτο τηλεοπτικό διαφημιστικό για τη νέα έκδοση των Windows, “καλά αρχίσαμε”!

Source:

Microsoft’s Windows 8 marketing campaign has officially begun. The first ad debuted today, featuring a countdown that stops at eight

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • Blackfox

    Το γεγονός πως απεικονίζεται μόνο χρήση αφής, να μας προβληματίσει ολίγον;

  • ducklord

     “Μας έχει ήδη προβληματίσει”! :-)

    Πρόσεξε, πάντως, πως ΔΕΝ παρουσιάζει “χρήση των Windows 8 σε υπολογιστή” αλλά στην Surface εκδοχή τους, και άρα, “δικαιολογείται” ως ένα σημείο. Προσπαθεί να σου προβάλλει “το νέο χαρακτηριστικό των Windows” που είναι η αφή. Τι περίμενες να σου δείξει, παιδάκια να… χτυπάνε πλήκτρα και κουνάνε mice με το χαμόγελο στα χείλη; Όχι, φίλε μου! ΝΕΑ πραγματικότητα στη χρήση των υπολογιστών! Με αφή, με φωνή, χωρίς καν να τους κοιτάς και, σύντομα, χωρίς καν να έχεις υπολογιστή! Και αργότερα θα μπορείς να έχεις και IQ = 7 (μπαρμπουνιού) και ακόμη και έτσι να χρησιμοποιείς υπολογιστή (βλέπε “the internet of things”) :-D

  • Blackfox

    Υπάρχει όμως μια διαφορά: Το Surface έχει ήδη την δική του διαφήμιση που δείχνει ότι ο χρήστης του κοτσάρει (του Surface) ένα… πληκτρολόγιο!!!!

  • ducklord

    Ναι, αλλά θα στο ξαναπώ: το Metro  UI είναι “το νέο χαρακτηριστικό των Windows”. ΤΙ να έδειχνε;

    Και ΜΗ μου πεις “το Metro UI με πληκτρολόγιο και ποντίκι”, γιατί ξέρουμε και οι δυο πολύ καλά γιατί… δεν τόλμησε να δείξει κάτι τέτοιο :-D

  • Blackfox

    Σου ξαναλέω όμως: Ως πιο σημαντικό στη διαφήμιση του Surface προβάλλει το… πρόσθετο κλικ κλικ πληκτρολόγιο!

  • ducklord

    ΩΧΟΥ!
    ΓΙΟΥ ΟΥΙΝ!

    Άντε. “Finish him”. Και όχι babality, έτσι; :-P