Το Total War: Rome 2 φαίνεται α-πι-θα-νο!

Μα, πόσα πράγματα μπορεί “να σηκώσει” η game engine της Creative Assembly που “κρύβεται” πίσω από το Total War: Rome 2;

Και μετά σου λέει “εύκολη η δουλειά του web developer”! Μια ματιά σε ένα καρέ του παρακάτω trailer καθιστά αμέσως κατανοητό πως κραυγές του στυλ “Ρε Βασίλη, σου είχαμε πει κάθε τρίτο κουπί να χάνει μισή στροφή όταν οι στατιστικές δείχνουν πως είναι κουρασμένος ο σκλάβος” μάλλον αποτελούσαν καθημερινή πραγματικότητα στα γραφεία της εταιρεία! Δείτε! Όχι, δείτε!

Ody's thoughts

Ναι, ΕΙΝΑΙ “cinematic”, αλλά από ό,τι έχει αναφερθεί όλα όσα παρουσιάζονται είναι “ingame” γραφικά. Βρε που φτάσαμε..! Κάποτε παίζαμε το πρώτο Civilization στην Amiga και λέγαμε πως δεν γίνεται να κυκλοφορήσει κάτι πιο “πολύπλοκο”! ΑαΑαααχ, εσείς οι νέοι..! Που να ξέρατε τι στράτετζυ παίζαμε τα παλιά εκείνα χρόνια! Τεντυμπόηδες, που μου θέλετε και τρισδιάστατα μοντέλα ελεφάντων στο στρατό σας! Με επίπεδα virtual πιόνια παίζαμε εμείς! Σε χάρτες που έδειχναν παλιοί, ξεχασμένοι και καμμένοι! Φτώχια και κοινωνική εξαθλίωση, λέμε!

Source:

The Total War: Rome 2 gameplay footage shown to the public for the first time at Rezzed this summer has been polished up and released to the masses.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.