Free To Play τα πάντα από Ubisoft λόγω πειρατείας

Βρε ποταπά υποκείμενα, είδατε τι καταφέρατε, που πηγαίνετε και κατεβάζετε ό,τι κυκλοφορεί η Γιούμπι; 95% πειρατεία, λέει ότι έχουν οι τίτλοι της! Ναι! 95%! Βρε, ναι λέμε!

Το νούμερο, που ξεστόμισε ο CEO της Ubisoft, Yves Guillemot, μοιάζει εξωφρενικό ακόμη και για τα Ελληνικά δεδομένα. Ήδη, από μόνο του, έχει γίνει είδηση σε πολλά sites και blogs, που όμως δείχνουν να μειώνουν τη σημασία τριών μαγικών λέξεων στις φράσεις του Yves: “σε κάποιες χώρες”.

Κατά τον Yves Guillemot, λοιπόν, ναι, η Ubisoft έχει να επιδείξει ποσοστό πειρατείας τίτλων της που κυμαίνεται ανάμεσα στο 93% με 95%. Αυτό, όμως, ισχύει για-κάποιες-χώρες και μόνο, και σίγουρα τα ποσοστά σε παγκόσμιο επίπεδο είναι αρκετά χαμηλότερα. Το σημαντικό, όμως, είναι πως – ίσως ειδικά σε αυτές τις χώρες – η Ubisoft σκοπεύει να “το γυρίσει” σε Free To Play. Έλα, όμως, που αυτό δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη και προσέγγιση αντίστοιχη της Crytek με το WarFace.

Όταν κάποιος βλέπει πως ένα παιχνίδι που του κόστισε πέντε εκατομμύρια δολάρια μπορεί να του αποφέρει είκοσι εκατομμύρια σε κέρδη, και ένα που του κόστισε δέκα εκατομμύρια να του αποφέρει τριάντα εκατομμύρια σε κέρδη, τα… απλά μαθηματικά προστάζουν πως αντί να μας έδινε έναν “μεγάλο” τίτλο, θα τον συνέφερε περισσότερο να μας δώσει δυο “μικρούς”. Έτσι, και εμείς θα έχουμε μεγαλύτερη… ποικιλία, και αυτός περισσότερα έσοδα. Δυστυχώς, όμως, αυτό σημαίνει και λιγότερες παραγωγές στο επίπεδο των standalone Assassin’s Creed και περισσότερες στο στυλ του Need For Speed Online – που ναι μεν είναι καλό, αλλά… “υπερπαραγωγή”, δεν το λες.

Ody's thoughts

Κλείνω με μια εκτίμηση για το μέλλον, που αποτελεί, απλά, άποψη μου – και που, πιθανότατα, θα είναι εντελώς άστοχη: στο όχι-και-τόσο-μακρινό μέλλον, λοιπόν, ακόμη και οι μεγάλες εταιρείες θα εστιάσουν την προσοχή τους στο να μας δώσουν πολλούς μικρούς, κερδοφόρους και άκρως ανακυκλώσιμους τίτλους, αλλά τα πραγματικά… μεγαθήρια του κόσμου θα παρουσιάζουν και δυο-τρεις “μεγάλους” τίτλους κάθε χρόνο, μόνο και μόνο για να διαχωρήσουν το status τους από τους υπόλοιπους. Από τους δε “υπόλοιπους”, μια στις τόσες θα εμφανίζεται κάποιος που θα καταφέρνει να μας δώσει έναν “μεγάλο” τίτλο και να κάνει την έκπληξη. Αμέσως μετά, θα… “βάζει μυαλό” και αυτός, και θα εστιάζει στα μικρο-παιχνιδάκια που θα τον βοηθήσουν να βγάλει τα προς το ζείν, συνειδητοποιώντας πως το “να φας” είναι σημαντικότερο από το “να εντυπωσιάσεις”. Ετοιμασθείτε για ένα καταιγισμό “fast food” παιχνιδιών.

Source:

Ubisoft, the worst PC publisher on the planet, is now claiming that it suffers a 93-95% piracy rate on the platform. As a response, CEO Yves Guillemot promises it will jump into the free-to-play market.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.