Dead Space 3: Πέντε φορές περισσότερες προπαραγγελίες από το Dead Space 2

Τρελές χαρές κάνουν Electronic Arts και Visceral Games, αφού με κάποιο μαγικό τρόπο κατάφεραν το ακατόρθωτο: να αυξήσουν την “αποδοχή” του Dead Space 3.

Τα πρώτα δυο Dead Space(s) ήταν εξαιρετικοί τίτλοι για το είδος τους, με λαμπρές κριτικές, φανατικούς οπαδούς, ενδιαφέρον σενάριο και “κινηματογραφική” δράση. Οι πωλήσεις τους, όμως, παρέμειναν σε σχετικά χαμηλά επίπεδα – δύσκολα θα τα χαρακτήριζε κανείς “μεγάλες επιτυχίες”. Visceral Games και Electronic Arts είχαν υποσχεθεί πως θα προσπαθήσουν να κάνουν τον τρίτο τίτλο πιο “ελκυστικό”, πιο “προσβάσιμο” σε ένα μεγαλύτερο κοινό. Και, όλως περιέργως, τα κατάφεραν.

Το Dead Space 3 έχει ήδη πέντε φορές περισσότερες προπαραγγελίες από τον προκάτοχο του, αλλά το “πως το κατάφεραν αυτό” είναι πραγματικά… μυστήριο! Αν και δείχνει ενδιαφέρον, το τρίτο παιχνίδι της σειράς δείχνει, ταυτόχρονα, και το πιο “τυπικό” της παρέας: βασικός πρωταγωνιστής είναι ένας κλασσικός διαστημο-στρατιώτης, οι “κακοί” δεν διαφέρουν και πολύ απο αυτούς που είχαμε δει στα προηγούμενα Dead Space, το σκηνικό έχει μεν αλλάξει (από κλειστοφοβικό διαστημόπλοιο/διαστημική βάση σε επιφάνεια χιονισμένου πλανήτη) μα η δράση παραμένει ίδια… Και να πεις πως “το έπνιξαν στο marketing”, μάλλον το αντίθετο συνέβη – το Dead Space 3 ήταν πρακτικά… αόρατο μέχρι πρόσφατα. Άγνωσται αι βουλαί του Τζάηαντ Σπαγκέτι Μόνστερ..!

Source:

Electronic Arts has revealed that Dead Space 3 has pulled in five times as many pre-orders as Dead Space 2. The company is using the data to justify the controversial new co-op mode, claiming that the feature has helped drive consumer interest.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.