Το Beyond: Two Souls “θα προκαλέσει το μυαλό και όχι τους… αντίχειρες μας”

Ο δημιουργός του ομολογουμένως “αλλού” Heavy Rain, David Cage, εξήγησε πως με τους τίτλους του – και το επερχόμενο Beyond: Two Souls – θέλει να προκαλέσει συναισθήματα και όχι “να παράσχει ψυχαγωγία”.

Φαίνεται κάπως περίεργο όταν ένας δημιουργός “παιχνιδιών” αναφέρει πως δεν τα αντιμετωπίζει ως “παιχνίδια” μα ως “τρόπους παροχής εμπειριών” και “αλληλεπίδρασης με τα συναισθήματα σου”. Αυτές, όμως, ήταν και είναι οι απόψεις του David Cage, που με την εταιρεία του, Quantic Dream, μας έχει δώσει μέχρι σήμερα μια σειρά από περίεργα υβρίδια άλλων ειδών παιχνιδιών, όπου πρώτο ρόλο έχουν οι χαρακτήρες και η ιστορία. Τίτλους όπως τα Fahrenheit, Heavy Rain και το επερχόμενο Beyond: Two Souls – που έχει γίνει ακόμη πιο γνωστό χάρη στο ότι τον πρωταγωνιστικό ρόλο ανέλαβε η γνωστή από μεγάλες Χολιγουντιανές παραγωγές, Hellen Page.

Quote:

Στόχος μου είναι να εκπλήξω τον κόσμο, να τους δώσω κάτι που θέλουν που δεν γνώριζαν πως το ήθελαν. Θέλω να δημιουργήσω ένα συναισθηματικό ταξίδι, μια μοναδική εμπειρία. (…) Δεν ενδιαφέρομαι να τους παράσχω “διασκέδαση”. Θέλω να τους αφήσω “νόημα”: Δεν θέλω να προκαλέσω τους αντίχειρες τους, θέλω να προκαλέσω τα μυαλά τους.

Και αναφερόμενος στο επερχόμενο Beyond: Two Souls, είπε:

Quote:

Ίσως αυτό να είναι άσχετο ή υπερβολικά αισιόδοξο. Ίσως να μην είναι αυτό που θέλουν πραγματικά οι περισσότεροι. Ο στόχος που έθεσα όμως στον εαυτό μου όσον αφορά στο Beyond είναι: να δημιουργήσω κάτι διαφορετικό.

Ο… “διαφορετικός” αυτός τίτλος, που οι περισσότεροι μάλλον αναμένουμε πως θα είναι, για μια ακόμη φορά και σαν τους περισσότερους τίτλους της Quantic Dream, μια… interactive ταινία με περιστασιακά Quick-Time Events, αναμένεται αποκλειστικά για το PlayStation 3 – το “πότε” δεν έχει ανακοινωθεί. Το σίγουρο είναι πως θα έχει εντυπωσιακά γραφικά και animation. Για τα υπόλοιπα… βλέπουμε.

Source:

Quantic Dreams boss David Cage has said he’s more focussed on “creating an emotional journey” with Beyond: Two Souls rather than allowing players to have “fun” at the expense of its story.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.