Και στα Windows RT η Unreal Engine 3

Μια από τις σημαντικότερες “μηχανές” που “κρύβονται” πίσω από πολλά-πολλά παιχνίδια, η Unreal Engine, θα “δηλώσει παρόν” και στα Windows RT.

Για όσους δεν αναγνωρίζουν το ονοματάκι, τα Windows RT είναι “η έκδοση των Windows 8 για tablets που ΔΕΝ θα έχουν επεξεργαστή x86/x64 αλλά ARM”, δηλαδή, “όπως και τα περισσότερα άλλα tablets και smartphones της αγοράς”. Η Unreal Engine 3 θα… τιμήσει τα Windows 8 όπως έκανε και με τις παλαιότερες εκδόσεις των Windows – εξάλλου, μάλλον δεν χρειαζόταν και επίσημη επικύρωση αυτού, αφού, λογικά, “ό,τι τρέχει στα Windows 7, θα τρέχει και στα `κανονικά` Windows 8”. Και με το “κανονικά” εννοώ “όχι τα Windows RT, τα `σκέτα` 8”.

Φυσικά, αυτό σημαίνει πως οι developers θα μπορούν να αναπτύξουν ευκολότερα παιχνίδια για τη νέα πλατφόρμα της Microsoft, ενώ ακριβώς επειδή η Unreal Engine είναι αρκετά δημοφιλής, σημαίνει και πως όσοι αναπτύσσουν τίτλους σε αυτήν, σαν τη σειρά των Mass Effect, θα μπορούν να τους μεταφέρουν πανεύκολα και στα tablets της Microsoft.

Άξιο σημείωσης, βέβαια, πως ναι μεν πρόκειται για κάτι σημαντικό για τα Windows RT, μα… δεν τους δίνει και πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, αφού “φορητές” εκδοχές της Unreal Engine έχουν ήδη κάνει την εμφάνιση τους σε Android και iOS.

Info

Οι επεξεργαστές με τεχνολογία ARM έχουν την τάση να είναι πιο αποδοτικοί από άποψη απαιτήσεων σε ενέργεια και έκλυσης θερμοκρασίας, αλλά δεν παρουσιάζουν υψηλές επιδόσεις, αντίστοιχες των x86/x64 επεξεργαστών που συναντούμε στα PCs μας. Τα Windows 8 εξαρχής θα υποστηρίζουν τα PCs, φυσικά, και την αρχιτεκτονική x86/x64, όπως και οι παλαιότερες εκδόσεις τους. Και έτσι, θα μπορούν να τρέχουν και σε μια νέα “φουρνιά” tablets που θα δούμε στο κοντινό μέλλον, που θα έχουν νέους επεξεργαστές από την Intel, “παρόμοιους με αυτούς που είχαμε ως τώρα στα PCs” αλλά με βελτιώσεις όσον αφορά στις απαιτήσεις σε τροφοδοσία. Λόγω του ότι οι επεξεργαστές ARM έχουν εντελώς διαφορετική αρχιτεκτονική, η Microsoft ουσιαστικά αναγκάστηκε να “ξαναγράψει” μεγάλο κομμάτι των Windows από την αρχή για την “RT” εκδοχή τους. Πιθανό πρόβλημα που θα έχουν να αντιμετωπίσουν τα Windows RT στην αγορά είναι πως μπορεί το όνομα τους να είναι “Windows” αλλά, στην πράξη, δεν θα τρέχουν το ίδιο λογισμικό με τα “κανονικά Windows”, για την ακρίβεια, “αυτά που είναι σχεδιασμένα για αρχιτεκτονική x86/x64”, και… άντε να εξηγήσεις σε κάθε πιθανό πελάτη πως “αυτό συμβαίνει γιατί οι επεξεργαστές έχουν διαφορετική λογική λειτουργίας”.

Source:

Epic’s Unreal Engine 3 was always coming to Windows 8, the OS it’s pushing for desktop PCs and the “Pro” version of its Surface tablets. But whether the game engine would support Windows RT – the scaled-down version that will run on less powerful tablets (like those powered by NVIDIA’s Tegra chips) – wasn’t as certain.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.