Χαμηλές πωλήσεις του Secret World, “αλλαγή πορείας” για τη Funcom

Δυστυχώς, το The Secret World της Funcom δεν τα πήγε και τόσο καλά από άποψη πωλήσεων, αναγκάζοντας την εταιρεία να αλλάξει “γραμμή πλεύσης”.

Έχοντας περάσει “μόλις” τις 200.000 πωλήσεις, το The Secret World είναι, για τη Funcom, μια αποτυχία, ένα μεγάλο στοίχημα που δεν έπιασε. Η εταιρεία που οι περισσότεροι γνωρίζουμε από το μοναδικό The Longest Journey (και το μετριότατο sequel του) δοκίμασε να “χωθεί” στο “μα-τότε-φαινόταν-πως-έχει-τρελά-έσοδα” χώρο των MMORPGs.

Όντας μια μικρή εταιρεία, η ανάπτυξη του The Secret World μάλλον κράτησε περισσότερο από ό,τι θα ήθελε η Funcom, προφανώς αντλώντας, στην πορεία, και περισσότερους “πόρους” από αυτήν. Και το τραγικό είναι πως στη beta του τίτλου είχαν συμμετάσχει περισσότεροι από 500.000 παίκτες, κάνοντας την εταιρεία να αισιοδοξεί πως αυτή θα ήταν η βάση χρηστών από την οποία θα ξεκινούσε – και όχι ένα… μακρινό και άπιαστο όνειρο.

Από εδώ και έπειτα η Funcom αναθεωρεί τις προτεραιότητες της, και αν και δεν πρόκειται να εγκαταλείψει το The Secret World στη μοίρα του, η εταιρεία θα εστιάσει από το πολύ κοντινό μέλλον σε μικρότερα projects, που θα έχουν μικρότερες απαιτήσεις όσον αφορά στην ανάπτυξη τους και, άρα, και μικρότερο ρίσκο.

Source:

Funcom, the developer behind the intriguing and inventive MMO The Secret World announced today that they would be stepping back from large scale productions in the future, choosing instead to focus on smaller scale games.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.