Ένα εκατομμύριο πωλήσεις… “με το καλημέρα” για το Guild Wars 2

Μόλις μέσα σε μια ημέρα από την κυκλοφορία του, το Guild Wars 2 “έσπρωξε” περισσότερα από ένα εκατομμύριο κομμάτια. Λέτε να είναι το νέο μεγάλο hit στο χώρο των MMORPGs;

Η συνέχεια ενός από τα πιο πετυχημένα – αλλά και πρωτότυπα, από… οικονομικής άποψης – MMORPGs, το Guild Wars 2, έχει ήδη γνωρίσει επιτυχία μέσα στην πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του, αφού κατάφερε να σπάσει το όριο του ενός εκατομμυρίου πωλήσεων. Η ArenaNet είχε ήδη μια ιδέα πως ο τίτλος της θα είχε αρκετή αποδοχή, αφού και κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου του τίτλου, όπου κάποιοι πελάτες και μέλη του Τύπου είχαν πρόσβαση, είχε φτάσει κάποια στιγμή να έχει 400.000 χρήστες συνδεδεμένους ταυτόχρονα στον κόσμο του τίτλου.

Άξιο σημείωσης πως το πιο πρωτότυπο με το Guild Wars ήταν πως δεν απαιτούσε συνδρομή, αλλά από τη στιγμή που το αγόραζες, ως “κανονικό παιχνίδι”, μπορούσες να παίζεις online για όποτε και όσο ήθελες, δίχως περιορισμούς ή πρόσθετα κρυφά κόστη. Το Guild Wars 2 ακολουθεί την ίδια λογική, αλλά αφού είχε ακουστεί πως ίσως χρησιμοποιεί και τη λογική των micropayments, δηλαδή “της πώλησης εικονικών αγαθών έναντι πολύ χαμηλού αντίτιμου”, είναι σημαντικό όχι μόνο να καταφέρει να “πουλήσει κομμάτια”, αλλά και να καταφέρει να κρατήσει στον κόσμο του τους gamers όσο το δυνατόν περισσότερο – παράλληλα πείθοντας τους να του… ακουμπήσουν τον οβολό τους “για εκείνο το σπαθί”.

Με άλλα λόγια, καλές οι αρχικές πωλήσεις, καλές θα είναι και όσες έρθουν στην πορεία, αλλά αν απαιτούνται micropayments για να κριθεί “οικονομικά βιώσιμο” το… “πείραμα”, η επιτυχία του θα αναγνωριστεί σε ένα κάποιο βάθος χρόνου, και όχι αποκλειστικά από τις “πωλήσεις κομματιών”, που αποτελούν το ήμισυ της εξίσωσης.

Ody's thoughts

Πραγματικά, λάτρεψα το πρώτο Guild Wars, μέχρι που ένα μπλέξιμο με το password και το… τριτοκοσμικό tech support της ArenaNet όπου έπεσα με εμπόδισε από το να συνεχίσω (εν συντομία, τρεις φορές έχω ζητήσει “ανάκτηση ή μηδενισμό κωδικού”, τρεις φορές έχει γίνει “επαλήθευση στοιχείων” – λες και αυτό ήταν που ζήτησα). Δυστυχώς, δεν έχω το χρόνο που χρειάζεται για το Guild Wars 2, οπότε θα αποφύγω την όποια επαφή μαζί του, αφού και ο πρώτος τίτλος αποδείχτηκε (για εμένα) άκρως εθιστικός, σε σημείο να… μου κάνει ζημιά (ξενύχτια, απώλεια μνήμης, τικ στον δείκτη από τα πολλά κλικ κ.λπ.). Ίσως… Ίσως λίγο αργότερα…

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.