Art Director του Half-Life 2: έφυγα από τη Valve όταν σταμάτησε να βγάζει κορυφαίους τίτλους

Ο art director που μας έδωσε τη City 17 του Half-Life 2, Viktor Antonov, δηλώνει πως έφυγε από τη Valve όταν αυτή έβαλε τον εαυτό της πάνω από τα projects της.

Ή, αυτό, τουλάχιστον, είναι το γενικότερο νόημα που “βγαίνει” από τα λεγόμενα του. Ο ίδιος θεωρεί πως ο τελευταίος “μεγάλος τίτλος” της εταιρείας ήταν το ίδιο το Half-Life 2, λέγοντας πως “από τότε, είχαμε μόνο επεισόδια” – αναφερόμενος προφανώς στα Half-Life 2: Episodes 1 και 2 (και ενώ περιμένουμε, ακόμη, το τρίτο και τελευταίο της σειράς). Και συμπλήρωσε:

Quote:

Η Valve είναι ένα εξαιρετικό μέρος, αλλά εγώ ενδιαφέρομαι για projects, όχι για εταιρείες. Πήγα στη Valve ειδικά για το Half-Life 2. Πήγα και συνεργάστηκα με την Arkane για τα The Crossing και Dishonored. Βάζω το project πάνω από οτιδήποτε άλλο.

(…)

Η Valve εξελίχθηκε σε μια πολύ μεγαλύτερη εταιρεία (…) και αυτό που μου αρέσει στη φιλοσοφία της Arkane είναι πως είναι μια μικρή, κεντρική ομάδα που ασχολείται με ριψοκίνδυνα projects. Και όταν πήγα στη Valve, ήταν (Σημ.: και αυτή) μια μικρή εταιρεία. Τώρα, έχουν μεγαλώσει, έχουν γίνει πολύ μεγαλύτεροι, και εγώ ενδιαφέρομαι για ένα συγκεκριμένο είδος δημιουργικού ρίσκου και μια συγκεκριμένη ενέργεια που μπορεί να συγκριθεί με τη jazz, το jamming ή το rock’n’roll, που είναι μικρό, είναι έντονο και έχει να κάνει με τη δημιουργία επαναστάσεων στα media.

Και έτσι ο κ. Antonov ακούγεται περισσότερο σαν ένας… Che του gaming, που θέλει να σπείρει την επανάσταση στα first person shooters μας. Ή, μάλλον, όχι, αφού όπως συνεχίζει ο ίδιος, εξηγεί πως πρόσθετες παράμετροι ήταν το ότι δούλευε επί έξι χρόνια στο Half-Life 2, περίοδο αρκετά μεγάλη ώστε να κουραστεί και να αποφασίσει να φύγει από τη Valve για να ακολουθήσει ανεξάρτητη καριέρα. Έκτοτε, και πριν τα The Crossing και Dishonored, ασχολήθηκε και με τη δημιουργία concept art για ταινίες και βιβλία.

Source:

Valve’s one of the greatest video games companies there is. Rich and revered, invested in staff – it’s a dream place for any game developer to work at.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.