Μόνο “ήρωας” δεν θα είναι ο πρωταγωνιστής του Far Cry 3

“Γκρίζες” θα είναι οι διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στους χαρακτήρες του Far Cry 3, καθώς θα αμφιταλαντεύονται ανάμεσα στο “καλό” και το “κακό”.

Κάτι οι κινήσεις του ίδιου του πρωταγωνιστή – και του κάθε χαρακτήρα… Ράμπο των παιχνιδιών που παίζουμε, που ξεκληρίζει ορδές αντιπάλων δίχως δεύτερη σκέψη, κάτι οι… παραισθησιογόνες ουσίες που αποτελούν κομμάτι του σεναρίου (και της δράσης) του τίτλου, και αρκετοί είχαν καταλήξει στο συμπέρασμα πως το Far Cry 3 θα έχει ιστορία, ή ίσως ανατροπή, στο ύφος του Fight Club: ο πρωταγωνιστής είναι “ο κακός”, ο οποίος αποτελεί “μια άλλη πτυχή του εαυτού του”. Σύμφωνα με τον παραγωγό Dan Hay, δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

Απλά, ο ίδιος ο πρωταγωνιστής αρχίζει να συνειδητοποιεί, κατά την εξέλιξη του τίτλου, πως δεν είναι όλα “μαύρα και άσπρα”. Δεν υπάρχει αποκλειστικά “καλό και κακό”. Όσο προχωρά προς το στόχο του, τόσο μοιάζει στον αντίπαλο του, τόσο γίνεται και ο ίδιος αυτό που μισεί.

Ody's thoughts

Και ενώ, θεωρητικά, το παραπάνω θα μπορούσε να αποτελέσει βάση για ένα από τα καλύτερα σενάρια στην ιστορία του videogaming (a la Planescape: Torment), μάλλον θα παραμείνει στην επιφάνεια, αφού στη… “συνειδητοποίηση των κακών πράξεων του πρωταγωνιστή” λέγεται πως θα συμβάλλουν και τα τατού που θα “χτυπά” καθώς προχωρά. Και έτσι, ξαναγυρνάμε στα κλασσικά στερεότυπα των προηγούμενων δεκαετιών. Τατού… Ξυρισμένο κεφάλι ή… χαίτη. Αυτός δεν είναι ήρωας! Τεντυμπόης είναι! Πιάστε τον!

Source:

Far Cry 3 will forefront the tense dissonance between typical gaming narratives – goodies versus baddies – and the reprehensible behaviour required by gameplay.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.