Unreal Engine 4 VS Luminous Engine: “μηχανές ονείρων”

Η de facto “μηχανή” πίσω από τα σύγχρονα παιχνίδια, Unreal Engine, αποκάλυψε πρόσφατα την τέταρτη έκδοση. Μάλλον, όμως, δέχτηκε δυνατό πλήγμα από την απάντηση-έκπληξη Luminous Engine της Square Enix!

Αμφότερες αποτελούν ένα σημαντικό βήμα μπροστά όσον αφορά στο gaming, τα γραφικά και το ρεαλισμό των παιχνιδιών. Αμφότερες αποτελούν δημιουργίες εταιρειών με μεγάλη ιστορία στο χώρο του gaming. Η μια δείχνει να εστιάζει την προσοχή της στο τελικό αποτέλεσμα και τα όσο πιο εντυπωσιακά “κινηματογραφικού επιπέδου” γραφικά (η Luminous Engine), η άλλη στην ευκολία “στησίματος” ενός παιχνιδιού, στη συνεργασία της με άλλες εφαρμογές και στη διαρρύθμιση της ώστε να επιτυγχάνονται το συντομότερο δυνατό πανέμορφα αποτελέσματα (φυσικά μιλάμε για την Unreal Engine 4). Ποιά είναι η καλύτερη; Χμμ… Μάλλον καμία από τις δυο, αλλά και οι δυο ταυτόχρονα. Η τελική απάντηση είναι “αυτή που ταιριάζει σε κάθε project”, και όχι μόνο.

Info

Να διευκρινήσουμε πως δεν εμβαθύνουμε σε πολύ τεχνικά χαρακτηριστικά διότι α) δεν είναι ακόμη γνωστά τα πάντα και για τις δυο engine, και έτσι δεν είναι δυνατή και μια σύγκριση ανάμεσα τους σημείο-προς-σημείο, και β) δεν θα είχε ενδιαφέρον παρά για τον εξειδικευμένο χρήστη-δημιουργό τίτλων (ή, έστω, Mods). Το θέμα μας αφορά τις engines μα από την οπτική του απλού gamer, που όμως ενδιαφέρεται και για το τεχνικό κομμάτι του χόμπι του.

“Γυρίστε σελίδα”, λοιπόν, και… αρχίζουμε!

Page 1 of 1112345...10...Last »
...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.