Sid Meier: social gaming, smartphones και tablets αλλάζουν το τοπίο

Σημαντικές αλλαγές θα δούμε συνολικά στο gaming εξαιτίας της επιτυχίας των κοινωνικών δικτύων αλλά και των σύγχρονων smartphones και tablets.

Φαίνεται περίεργο μα τα social networks, που κατά τα άλλα ξεκίνησαν “στους υπολογιστές”, μάλλον βρήκαν “ιδανικό αντιπρόσωπο” τους στα smartphones και tablets. Η σύγχρονη αυτή… “Αγια Τριάδα” της τεχνολογίας έχει επιφέρει αρκετή αναταραχή σε κάθε πτυχή της, έχει ρίξει γίγαντες και θεοποιήσει “νάνους”, έχει, με λίγα λόγια, φέρει τα πάνω-κάτω. Ο σύγχρονος καταναλωτής ενδιαφέρεται περισσότερο για μια αναβάθμιση του… κινητού του από ό,τι του υπολογιστή του, και η δραματική πλειοψηφία του κόσμου έχει, ξαφνικά, πάρει το ρόλο του gamer από τους μέχρι πρότινος “κανονικούς gamers” και κάνει τις εταιρείες παραγωγής παιχνιδιών να αναθεωρούν τις προτεραιότητες τους.

Μέσα σε αυτό το σκηνικό οι αποψεις του Sid Meier, που εξέφρασε πρόσφατα στο GamesIndustry, φαντάζουν προσγειωμένες και απόλυτα λογικές.

Quote:

Τα παιχνίδια για κινητά είναι τώρα γρήγορες “δόσεις” των πέντε λεπτών. Όταν κοιτά κανείς την τεχνολογία σε ένα smartphone, τη διασυνδεσιμότητα, το GPS, την κάμερα, υπάρχουν τόσα πράγματα που θα μπορούσαν να ενσωματωθούν στην εμπειρία του gaming που ούτε καν έχουμε σκεφτεί ακόμη. (…) Έχω ένα προαίσθημα πως θα αρχίσουμε να εξερευνούμε περισσότερο το τι είναι δυνατό σε όλη την έκταση του χώρου (σημ.: εννοεί “σε όλο αυτό το πακέτο δυνατοτήτων που παρέχει το hardware των smartphones/tablets σε συνδυασμό με τα social media”) Ποιος γνωρίζει πως θα εξελιχθεί τελικά η τεχνολογία; Το iPad είναι ένα πανέμορφο “κομμάτι” hardware και κάνει πραγματικά cool πράγματα. Ακόμη προσπαθούμε να το φτάσουμε όσον αφορά στο game design και το πώς μπορούμε να το εκμεταλλευθούμε πραγματικά. (…) Σε πέντε χρόνια θα έχουμε βγάλει άκρη με το social gaming στους διάφορους τύπους παιχνιδιών (Σημ.: τα λεγόμενα “genres”: role playing games, first person shooters, real time strategy κ.λπ.). Θα έχουμε διαφορετικούς τύπους social games, και όλοι θα μπορούν να καταλάβουν τους κανόνες και το περιβάλλον τους (Σημ.: το “interface” τους).

Και έτσι, ο ίδιος “ζωγραφίζει” μια εικόνα όπου τα social media και οι νέες πλατφόρμες των smartphones και tablets θα “ωριμάσουν” αλλά και θα αντιμετωπιστούν ως μια δεδομένη πτυχή της τεχνολογίας – ακριβώς όπως π.χ. το ίδιο συνέβη κατά την έλευση της 3dfx, πριν… δεκαετίες, που μαζί της έφερε την επανάσταση των τρισδιάστατων γραφικών στο gaming. Το social, κατά τον ίδιο, φαίνεται ως ένα παραπλήσιο, αναπόσπαστο νέο στοιχείο του gaming που, αναπόφευκτα, θα “τρυπώσει” σε όλα τα παιχνίδια μας – ακριβώς όπως σήμερα πια ακόμη και ένα φαινομενικά απλό σε απαιτήσεις γραφικών παιχνίδι εμπεριέχει ούτως ή άλλως 3D, ακόμη και αν η δράση του εξελίσσεται “επιπεδα” (τρανό παράδειγμα το πρόσφατο Diablo 3).

Source:

“Mobile games now are five minute quick gaming fixes. When you look at all the technology in a smartphone, the connectivity, the GPS, the camera, there are all sorts of things that could be integrated into a gaming experience that we haven’t thought of yet.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.