LittleBigPlanet karting: το απόλυτο karting game;

Το LittleBigPlanet ξεχώρισε για το ότι έθετε τον παίκτη στο ρόλο του δημιουργού – με αποτέλεσμα οι ίδιοι οι gamers να φτιάχνουν και μοιράζονται “περιεχόμενο” για αυτό. Το LittleBigPlanet επιχειρεί να κάνει το ίδιο για τα racing games με karts.

Το όμορφο με το LittleBigPlanet Karting είναι πως μάλλον οι Media Molecule και United Front, που συνεργάζονται στον τίτλο, κατάφεραν να συνδυάσουν την εμπειρία τους για να μας δώσουν ένα πραγματικά καλό παιχνίδι. Η μεν πρώτη μας χάρισε τα δυο πρώτα LittleBigPlanet, η δε δεύτερη το ModNation Racers (ενώ “ψήνει” και το Sleeping Dogs που επίσης παρουσιάστηκε στην E3). Το LittleBigPlanet Karting μπορεί να περιγραφεί εν συντομία ως ένα “πάντρεμα” αυτών των δυο “συνταγών”.

Σε αυτό οι gamers θα μπορούν, φυσικά, να τρέχουν σε αγώνες karting, με “χαριτωμένο” ύφος όχι μόνο στα γραφικά, μα και στην ίδια τη δράση τους – σαν να λέμε “Mario Kart” ένα πράγμα. Θα μπορούν όμως, επίσης, να δημιουργούν δικές τους πίστες από το μηδέν – και με το “δημιουργούν” δεν μιλάμε μόνο για το “να ορίζουν το προς τα που πηγαίνει ο δρόμος”, μα για τη σχεδίαση ολόκληρων κόσμων.

Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως πέρα από το περιεχόμενο που θα συνοδεύει εξαρχής τον τίτλο, ο gamer θα μπορεί να βρει στο PlayStation Network πρόσθετο περιεχόμενο που θα έχουν φτιάξει άλλοι gamers, και έτσι να… εμ… συνεχίσει να ασχολείται με τον τίτλο στον αιώνα τον άπαντα. Και να μην ξαναγοράσει ποτέ, πια, κανένα άλλο παιχνίδι. Έβερ.

Λέμε τώρα.

Πέρα από τις… χιουμοριστικές υπερβολές, αυτό ήταν και το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των πρώτων LittleBigPlanet: ακόμη και όταν “τελείωνε το παιχνίδι”, με μια απλή σύνδεση στο PSN μπορούσε κανείς να βρει κάτι νέο να κάνει. Πλήθος από πίστες σε περίμεναν, συχνά με δράση που ούτε καν φανταζόσουν πως θα μπορούσε να υπάρχει στον τίτλο. Και έτσι, αν μη τι άλλο, ο χαρακτηρισμός “value for money” του ταίριαζε γάντι. Αν ισχύει το ίδιο και για το LittleBigPlanet Karting, το μόνο που θα το χωρίζει από το χαρακτηρισμό “αγόρασέ-το-εδώ-και-τώρα” θα είναι, πέρα από τον “όγκο περιεχόμενου”, το αν θα έχει και πραγματικά καλό gameplay. Ακόμη και το “απλά καλό” θα αρκεί.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.