Μόνο από Criterion τα Need for Speed – Burnout

Χα, νομίζατε πως η Criterion ανέλαβε ένα, άντε δυο Need for Speed για την Electronic Arts, και μετά θα επέστρεφε στα “δικά της” Burnout; Ξανασκεφθείτε το!

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Criterion, Alex Ward, και όπως εξήγησε στο Game Informer, από εδώ και έπειτα οτιδήποτε έχει τη “στάμπα” Need for Speed ή Burnout, θα έχει και τη “στάμπα” της Criterion. Ή, για την ακρίβεια…

Quote:

Η στάμπα μας θα βρίσκεται σε ό,τι έχει να κάνει με τα Need for Speed και Burnout από εδώ και έπειτα. Δεν θα είναι, πια, “απλωμένα” ανάμεσα σε διαφορετικές εταιρείες. Διαφορετικά studios δοκίμασαν την τύχη τους με αυτά – μα τώρα αποτελούν σίγουρα αποκλειστικότητα της Criterion. Είμαι προσωπικά ανανεμειγμένος στο χειρισμό των αυτοκινήτων, στο πώς “παίζει” κάθε τίτλος, στο πώς συνδέονται και ποια θα είναι τα χαρακτηριστικά τους.

Και έτσι, όποιος δεν πολυσυμπαθούσε την “arcade” προσέγγιση της Criterion στα Need for Speed, μάλλον καλά θα κάνει να τη… συνηθίσει. Τέλος, αρκετό ενδιαφέρον έχει το όραμα του Ward για έναν – υποθετικό – μελλοντικό τίτλο, όπου οι διαφορετικές “σειρές” Need for Speed, τα Hot Pursuit, Most Wanted, Shift και Underground θα “ενωθούν” σε ένα… υπερ-παιχνίδι racing που θα έχει… “τα πάντα όλα” από αυτούς. Λέτε;

Source:

Speaking with Game Informer at E3, Ward said: “Our stamp’s going to be in everything you see in Need for Speed and Burnout going forward in the future. It’s not going to be spread anymore across different companies. Different studios have had a crack at it – it’s definitely a Criterion gig now.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.