Κομματάκι αδιάφορο το Metal Gear Rising;

Είναι ιδέα μας, ή το νέο trailer του Metal Gear Rising, που απέκτησε και τον τραζίκ υπότιτλο “Revengeance”, δεν κάνει και πολλά για να βοηθήσει την ήδη αρνητική άποψη των οπαδών της σειράς;

Δηλαδή, εντάξει, όταν έχεις χτίσει μια ολόκληρη σειρά με μια συγκεκριμένη λογική, αποφασίζεις πως θα δημιουργήσεις κάτι διαφορετικό μεν, ισάξιο δε, και μετά χτυπάς στροφή 180 μοιρών, το αναθέτεις σε μια φιλική εταιρεία και αποφασίζεις να κρατήσεις το 1% της αρχικής υπόσχεσης σου… Μην κλαίγεσαι μετά που σε βρίζουν οι μέχρι πρόσφατα οπαδοί σου.

Αυτό ακριβώς έχει γίνει με το Metal Gear Rising και τον Hideo Kojima. Αρχικά μας υποσχέθηκε “ένα διαφορετικό Metal Gear, που αντί για την αργή και μεθοδική προσέγγιση θα έδινε έμφαση στη δράση”, αποκαλύπτωντας το Metal Gear Rising. Μετά, έκρινε πως η Kojima Productions δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του τίτλου, και τον ανέθεσε στην Platinum Games. Μόνο που αντί να τον αναθέσει σε αυτούς “επειδή θα μπορούσαν να αποδώσουν το αρχικό όραμα 100%”, κατέληξαν να πετσοκόβουν (ηθελημένη η επιλογή της λέξης) το βασικότερο κομμάτι του και να το μετατρέπουν σε “άλλο ένα τυπικό 3rd person τίτλο δράσης”. Και ποιο ήταν “το βασικότερο κομμάτι του”; Το προαναφερθέν… πετσόκομμα φυσικά!

Το “νέο” Revengeance, όπως μπορείτε να δείτε και από το trailer, ναι, έχει πρωταγωνιστή τον Raiden, ο οποίος ναι, έχει μαζί του και χρησιμοποιεί συχνά το σπαθί του. Όχι, όμως, με την ελευθερία που μας είχαν υποσχεθεί αρχικά. Το “κόψε τα πάντα” που είχε χρησιμοποιηθεί ως αρχικός υπότιτλος λάμπει δια της παντελούς και ολοκληρωτικής απουσίας του.

Ody's thoughts

Να θυμίσω: μας είχαν δείξει πως μπορείς μέχρι και να κόψεις ένα… καρπούζι σε φέτες. Για τέτοιο έλεγχο του σπαθιού μιλάμε, και για αυτό είχαν πορωθεί αρκετοί ώστε να πουν “εντάξει, δεν είναι σαν το Metal Gear Solid, μα φαίνεται πολύ καλό”.

Από τη στιγμή, λοιπόν, που έχεις αφαιρέσει αυτό το χαρακτηριστικό, τι σου μένει; Άσε τα ονόματα των χαρακτήρων, το ποιοι είναι οι δημιουργοί του τίτλου κ.λπ. Απλά, αντικειμενικά και σταράτα, τι σου μένει;

Quote:

”Ένα παιχνίδι με ένα νίτζα που προχωρά και βαράει με όπλα και το σπαθί του”.

Αυτάααα!

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.