Απίθανη ingame δράση από το Dishonored

Είδατε την παρουσίαση του Dishonored από την E3, που αποδεικνύει πως ο τίτλος καταφέρνει το απίστευτο: να παράσχει μεγαλύτερη ελευθερία επιλογών από τα Deus Ex και Bioshock; Ω, φαίνεται εξαιρετικό!

Όσοι δεν γνωρίζουν το Dishonored, ας ρίξουν μια ματιά στο προηγούμενο θεματάκι μας για τον τίτλο, όπου είχαμε αναρτήσει και το πολύ καλό cinematic trailer του. Εν συντομία, πρόκειται για έναν τίτλο με δράση στο ύφος των Deus Ex και Bioshock, όπου, δηλαδή, ο παίκτης χειρίζεται ένα χαρακτήρα που δεν περιορίζεται “στο να πυροβολεί” μα έχει και δυνατότητες που θα περίμενε κανείς να βρει σε ένα RPG. Η δε δράση του δεν εξελίσσεται γραμμικά: ο παίκτης έχει “στόχους”, πως λέμε “quests”, μα το πώς θα τα ολοκληρώσει εξαρτάται από αυτόν, τις δυνάμεις του και τη διαρρύθμιση κάθε “πίστας”.

Κάποιος μπορεί, π.χ., να προτιμήσει “τη μέθοδο του ninja”: να κινηθεί κρυφά από την αφετηρία μέχρι τον τελικό του στόχο, στην ανάγκη αντιμετωπίζοντας όσο πιο σιωπηλά γίνεται τους αντιπάλους του. Ή, μπορεί να μιμηθεί το ίνδαλμα του, τον Αρνούλδιο Σβαρτσεντέκερ, και να ξεκάνει οτιδήποτε κινείται, χρησιμοποιώντας όπλα και επιθετική… ας πούμε “μαγεία”.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.