“Ψήνεται” για την επόμενη γενιά κονσολών το Beyond Good & Evil 2

Το sequel για έναν από τους πλέον cult και αγαπημένους τίτλους (αυτό σημαίνει “υπάρχουν αρκετοί… πωρωμένοι με αυτόν, μα όχι τόσοι ώστε να θεωρηθεί και εμπορική επιτυχία”), το Beyond Good & Evil 2, έκανε και πάλι την εμφάνιση του. Αν και η δημιουργία ενός sequel ανακοινώθηκε λίγο μετά την κυκλοφορία του πρώτου τίτλου, οι χαμηλές πωλήσεις του μάλλον έκαναν τη Ubisoft να το θέσει σε… χειμέρια νάρκη, “διατάζοντας” το δημιουργό του, Michel Ancel, να εστιάσει περισσότερο την προσοχή του στον Ray Man (που είναι “πιο σίγουρο όνομα” και μικρότερο ρίσκο). Και πάμε στοίχημα πως ο ίδιος επέμενε να συνεχίσει να αναπτύσσει το “ψυχοπαίδι” του, Beyond Good & Evil 2, με μια μικρή ομάδα developers να τον συντροφεύουν.

Πριν αρκετό διάστημα διέρρευσε στο YouTube ένα video που υποτίθεται πως δείχνει ingame δράση από το παιχνίδι. Και μπορεί να θυμίζει ένα συνδυασμό Mirror’s Edge και Assassin’s Creed/Prince of Persia μα… Μα αυτό δεν είναι κακό! Μιλάμε για αυτό το βιντεάκι:

Τώρα, σε συνέντευξη του κατά το Toulouse Game Show, ο Michel Ancel είπε:

Quote:

Βρισκόμαστε σε ενεργό στάδιο δημιουργίας και αυτή τη στιγμή εστιάζουμε μόνο στο παιχνίδι και στο να το κάνουμε όσο καλύτερο μπορούμε.

Όσον αφορά στο “πού” θα το δούμε, τελικά δεν θα είναι στην τωρινή γενιά κονσολών, μα στην επόμενη. Κατά τον Ancel..:

Quote:

Μια τέτοια απόφαση θα μας αποσπούσε από το στόχο μας. Μπορώ να πω ότι είναι ένα πολύ επίδοξο παιχνίδι, και χρειαζόμαστε κάποια τεχνολογία για να επιτύχουμε τις φιλοδοξίες μας. (…) Εστιάζουμε στο παιχνίδι. Πρώτα θα το φτιάξουμε, και μετά θα δούμε τι μπορεί να το τρέξει. Δεν λέμε 2013 διότι δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει. Εργαζόμαστε για να φτιάξουμε ένα σπουδαίο παιχνίδι και χρειάζεται περισσότερη τεχνολογία.

Ody's thoughts

Ήρεμα και… χαλαρά, λοιπόν: ναι, θα δούμε Beyond Good & Evil 2, μα όχι, δεν θα γίνει σύντομα – και δεν χρειάζεται και να βιαζόμαστε. “Θα το δούμε όταν είναι έτοιμο” και “θα τρέχει όπου μπορεί να τρέξει”. Όπως λέμε “όταν βρέξει, θα ρίξει νερό” ένα πράγμα.

Source:

“We are in an active creation stage and at this moment we are only focusing on the game and making it the best game that we can,” Ancel said in a video interview from the Toulouse Game Show, as translated by Neogaf members.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.