Το φως στον κόσμο του ARMA III

Ένα νέο trailer από τη Bohemia μας δείχνει το πώς λειτουργεί το φως στον κόσμο του ARMA III, προσθέτοντας μοναδικό ρεαλισμό στη δράση του τίτλου.

Και μπορεί να μην είναι στην πραγματικότητα κάτι πραγματικά συνταρακτικό, ή αποκλειστικό προνόμιο της “μηχανής” του τίτλου, αφού έχουμε δει αντίστοιχα εφέ και στις Unreal Engine και CryEngine, αλλά η διαφορά είναι πως εδώ, λόγω της “τακτικής δράσης” του τίτλου, το φως και η απουσία του, ο χώρος, οι καιρικές συνθήκες, όλα παίζουν ρόλο στην έκβαση μιας αποστολής.

Source:

Bohemia’s released a brand new video of Arma III, showing off some pretty cool tech ahead of an E3 showing next week.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.