Κοσμοσυρροή στο Guild Wars 2

guild_wars_2.jpg

Μεγαλύτερη της αναμενόμενης φαίνεται να είναι – όπως, εξάλλου, δήλωσε καταχαρούμενος ο Πρόεδρος της ArenaNet, Mike O’Brien – η αποδοχή του Guild Wars 2. Πρόκειται, φυσικά, για το νέο μεγάλο MMORPG της εταιρείας, που χαρακτηρίζεται από την ευμετάβλητη ροή της δράσης του και δεν βασίζεται σε γραμμικές αποστολές όπως συνηθιζόταν μέχρι σήμερα στον… κλάδο.

Η ArenaNet είχε αφήσει “ανοιχτή” τη beta του Guild Wars 2 στις 27 Απριλίου, με αποτέλεσμα να προσπαθήσουν να συνδεθούν στον online κόσμο του παιχνιδιού εκατοντάδες χιλιάδες παίκτες. Όπως εξήγησε ο Mikre O’Brien, ο αριθμός των παικτών ήταν μεγαλύτερος από αυτόν που είχε εκτιμήσει η ArenaNet, οι servers δεν άντεξαν το… βάρος των ευθυνών.

Ody's thoughts

Και μάλλον αυτό είναι αρκετό σημάδι του ότι, αν μη τι άλλο, το Guild Wars 2 είναι μια από τις πιο “φρέσκες” και πρωτότυπες προσεγγίσεις στο κουρασμένο, πια, μοντέλο των τυπικών MMORPGS.

Source:

The Guild Wars 2 beta opened the weekend of April 27 to anyone who had pre-purchased the title, free from NDAs or embargoes, and “hundreds of thousands” of people signed on to test it out, ArenaNet president Mike O’Brien writes. ArenaNet couldn’t handle all of the potential players, but as any practiced spokesman would, O’Brien frames the insufficient server capacity in its most positive form:

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.