Η Unreal Engine 4 αποκαλύπτεται

Λίγοι και εκλεκτοί είχαν δει εν δράσει την Unreal Engine 4, και είχαν αναφέρει πως ήταν “εκπληκτική”. Τώρα, η Unreal Engine αποκαλύπτεται και σε εμάς, τους… κοινούς θνητούς. Δεν υπάρχει λόγος να αναλωθούμε σε τεχνικές λεπτομέρειες, αφού μάλλον αρκεί να αναφέρουμε πως μπορεί να κάνει realtime ray tracing. Αυτό “κλέβει την παράσταση”.

Βλέπετε, real time ray tracing, για όσους δεν γνωρίζουν, είναι ένας τρόπος παρουσίασης 3D γραφικών βάση εξομοίωσης του πώς κινούνται οι ακτίνες φωτός στην πραγματικότητα. Είναι η διαδικασία στην οποία ειδικεύονται επαγγελματικά προγράμματα σαν τα Lightwave, Maya, 3D Studio Max, που αποτέλεσε τη βάση για ταινίες σαν το Toy Story αλλά και τα περισσότερα κινηματογραφικά εφέ. Στο παρελθόν, ο υπολογισμός μιας εικόνας, ενός καρέ, με αυτή την τεχνική, μπορεί να διαρκούσε ακόμη και ώρες. Στις ταινίες τις Pixar υπάρχουν συγκεκριμένα καρέ που έχουν χρειαστεί… μέρες για τον υπολογισμό τους. Και να θυμίσουμε πως οι τηλεοπτικές εκπομπές παίζουν στα 25 καρέ το δευτερόλεπτο και τα περισσότερα παιχνίδια για κονσόλες στα 30 με 60. Με άλλα λόγια, η Unreal Engine 4 μπορεί να παρουσιάσει γραφικά Χολιγουντιανών προδιαγραφών απευθείας μέσα από τους κόσμους των παιχνιδιών.

Και για του λόγου το αληθές, ορίστε οι πρώτες εικόνες από τα… εξωπραγματικά γραφικά που παράγει:

Source:

In June, UE4 will be revealed to the gaming public. The reactions will likely be as spontaneous as staged lighting effects used to be. It’s all pre-scripted at this point: Fanboys will wet their pants, contrarian analysts will wring their hands, message boards will explode in either fury or collective orgasm. In all of the clamor and fanfare, though, the simple truth will be lost. Epic has redefined gaming before, and with Unreal 4 the company is doing it again.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.