“Εκκίνηση” Diablo III με πτώσεις servers και… “συγνώμες”

Η τρίτη έλευση του Diablo επί της γης σηματοδότησε και την τραγική πτώση των servers της Blizzard, που δεν άντεξαν τις… ορδές χιλιάδων χρηστών που τους επιτέθηκαν. Ο “απαιτώ-online-ακόμη-και-για-single-player” τίτλος φαίνεται πως είχε μεγαλύτερη αποδοχή από ό,τι περίμενε αρχικά η εταιρεία, αναγκάζοντας την να αρχίσει να… τρέχει προσπαθώντας να “μπαλώσει” ό,τι μπορούσε, ενώ οι gamers έβλεπαν σφάλματα σύνδεσης στον τίτλο, με τους servers να τους “πετάνε έξω” και την περιπέτεια να κόβεται πριν καλά-καλά αρχίσει.

Και όμως, μέσα σε όλο το χαμό, παίκτες από την Κορέα (αυτοί, πάντα αυτοί είναι!) κατάφεραν να τελειώσουν το παιχνίδι μέσα στις πρώτες επτά ώρες από την κυκλοφορία του, κάνοντας τον υπόλοιπο πλανήτη να αναωτιέται “πώς diablo έμειναν συνδεδεμένοι περισσότερο από μισή ώρα δίχως να πεταχτούν έξω;”.

Η Blizzard έχει πια αναρτήσει μια σελίδα που δείχνει την κατάσταση των servers (τα πράγματα είναι τώρα αρκετά πιο ομαλά – μα όχι τέλεια), ώστε να μην χρειάζεται κανείς να προσπαθεί μάταια να συνδεθεί αν κάτι τέτοιο απλά δεν είναι εφικτό.

Μαζί με αυτή, αρκετά χρήσιμες είναι δυο σελίδες στο Battle.NET που παρουσιάζουν α) τα πιο κοινά προβλήματα που μπορεί να συναντήσει κανείς στο Diablo III και β) πληροφορίες για τον τίτλο και “γνωστά προβλήματα“.

Δεν τα υπολογίσαμε καλά. Sorry..?!

Η ίδια η Blizzard, βλέποντας το… χαμό του χαμού με τον νέο τίτλο της, έσπευσε να δημοσιεύσει μια συγγνώμη προς όλους τους οπαδούς της.

Quote:

Παίκτες του Diablo:
Θα θέλαμε να πούμε ένα πολύ ειλικρινές ευχαριστώ σε όλους όσους συμμετείχαν στα εορταστικά events για την παγκόσμια κυκλοφορία του Diablo III, καθώς και σε όποιον ήταν έτοιμος να χωθεί στο Sanctuary τη στιγμή που “έγινε live” το παιχνίδι.

Σχετικά με αυτό, θα θέλαμε επίσης να πούμε πως μας σκλάβωσε ο ενθουσιασμός σας – και πως ειλικρινά λυπούμαστε που η σταυροφορία σας για την εξολόθρευση του Άρχοντα του Τρόμου παρεμποδίστηκε όχι από ορδές δαιμόνων, μα από θνητή υποδομή. Όπως πολλοί γνωρίζετε, τεχνικά ζητήματα εμφανίστηκαν μόλις ώρες μετά την εκκίνηση του παιχνιδιού, παρουσιάζοντας μυνήματα σφαλμάτων και αδυναμία login στους παίκτες. Αυτά τα προβλήματα εμφανίστηκαν και πάλι χθες το βράδυ για τους Αμερικάνικους και τους Ευρωπαϊκούς servers. Παρά τις επιθετικές προβλέψεις μας, οι προετοιμασίες μας για την εκκίνηση του τίτλου δεν ήταν αρκετές. (…)

Δεν είναι λίγοι αυτοί που υποστηρίζουν πως η κατάσταση με το Diablo III ήταν απαράδεκτη, αφού ναι μεν τέτοια προβλήματα έχουν εμφανιστεί και σε άλλους τίτλους, άλλων εταιρειών, αλλά το ότι το World of Warcraft, το δημοφιλέστερο (και άρα πολυπληθέστερο) παιχνίδι MMORPG είναι της Blizzard, είχε κάνει αρκετούς να θεωρούν πως η εταιρεία είχε τη μεγαλύτερη εμπειρία από οποιονδήποτε στο online και άρα δεν θα εμφανίζονταν πολλά προβλήματα. Ανταυτού κάποιοι βλέπουν το Diablo III που αγόρασαν να… κάθεται και να μαζεύει σκόνες εδώ και τρεις μέρες, περιμένοντας πότε θα εξαφανιστούν τα προβλήματα.

Source:

Since Blizzard is used to working with online players and has been providing online games for some time now, they’ve gone ahead and had Battle.NET (their main servers for all powerful games like Diablo III) set up a server status page for all players.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.