Particles και περιβάλλοντα που καταστρέφονται από την Nvidia στη GDC

Nvidia GDC 12 Tech Demo.jpg

Μπορεί εδώ και χρόνια να υπάρχουν στο χώρο του animation τεχνολογίες που επιτρέπουν τη ρεαλιστική απεικόνιση κίνησης με βάση κανόνες της Φυσικής, μα μέχρι σήμερα οι πραγματικά πολλύπλοκες εκδοχές τους περιορίζονταν σε προγράμματα δημιουργίας τρισδιάστατων γραφικών μέσω των οποίων δημιουργούνται κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές. Μέχρι σήμερα. Διότι, όπως έδειξε η Nvidia στη GDC μέσα από το παρακάτω demo, οι σύγχρονες κάρτες γραφικών είναι, πια, αρκετά δυνατές ώστε να “σηκώσουν” την απεικόνιση κίνησης βάσει κανόνων της Φυσικής “σε πραγματικό χρόνο”, παρουσιάζοντας εντυπωσιακά εφέ και ρεαλιστικά animations.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.