Αποκαλύφθηκε το Doom 4;

Ο άγραφος κανόνας (της id Software)

Η id Software είχε καθιερώσει έναν ανεπίσημο κανόνα: κάθε “κεντρικός τίτλος” των σειρών Doom και Quake που κυκλοφορούσε, βασιζόταν και σε μια νέα έκδοση της “μηχανής” της. Θεωρητικά, λοιπόν, το Doom 4 θα έπρεπε να παρουσιάζει αρκετά διαφορετικά γραφικά από το Rage – να είναι αυτό που θα λέγαμε ένας “next-gen τίτλος”, και όχι να μοιάζει βασισμένο στην τεχνολογία που ήδη έχει και χρησιμοποιεί η εταιρεία. Από την άλλη, βέβαια, αυτός ο “άγραφος κανόνας” της id Software είχε ως στόχο την μεταπώληση της τεχνολογίας της σε άλλες εταιρείες, που θα ενδιαφέρονταν να τη χρησιμοποιήσουν για τους δικούς τους τίτλους.

Doom 4 019.jpg

Χρόνια τώρα, όμως, η id Software έχει χάσει αυτό το παιχνίδι από την πολύ πιο πετυχημένη Unreal Engine της Epic. Δεν αποκλείεται, λοιπόν, να… έθαψε τον “κανόνα” και να αποφάσισε, απλά, να εστιάσει την προσοχή της στην δημιουργία νέων τίτλων, παρά “εξελιγμένης τεχνολογίας” για αυτούς. Σε αυτό συμβάλλει και η “υϊοθέτηση” της από τη Bethesda, που σίγουρα θα την έχει πιέσει ως ένα σημείο να δώσει περισσότερη έμφαση στο “έχω έσοδα” από ό,τι στο “είμαι πρωτοπόρος του gaming”. Και, εξάλλου, το “μεγάλο μυαλό” της id Software, ο άνθρωπος που άπειρες φορές στο παρελθόν “έσπρωξε” την τεχνολογία του gaming προς το μέλλον, ο John Carmack, εδώ και χρόνια δείχνει να δίνει περισσότερη σημασία στο άσχετο-με-το-gaming χόμπι του, τη δημιουργία… διαστημικών ρουκετών (για την οποία και έχει φτάσει στο σημείο να πουλά σχέδια στη… NASA!).

Ορίστε, λοιπόν, οι περισσότερες από τις εικόνες που κυκλοφόρησαν. Να σας ορκιστούμε πως “είναι το Doom 4”, δεν το μπορούμε. Πιστεύουμε, όμως, πως, όντως, αποτελούν έστω concept art από τον επερχόμενο τίτλο.

Info

Άξιο σημείωσης πως οι εικόνες κυκλοφόρησαν παράλληλα με τη φήμη πως η ανάπτυξη του Doom 4 ακυρώθηκε, κάτι που η Bethesda έσπευσε να αναιρέσει μέσω ενός tweet της. Και μάλλον αυτό είναι μια έμμεση επιβεβαίωση πως ο πολυαναμενόμενος τίτλος, όντως, πλησιάζει.

Info

Πηγές για τις εικόνες – και ακόμη περισσότερες εικόνες και πληροφορίες, εδώ, εδώ, εδώ και εδώ. Καλή ανάγνωση!

Page 2 of 212
...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.