I Am Alive: making of για την πρωτότυπη δράση του τίτλου

I am alive-making of trailer.jpg

Ένα νέο developer diary για το επερχόμενο I Am Alive, που από ό,τι φαίνεται θα δούμε, τελικά, μετά από αναβολές… ετών, εστιάζει στο πώς ο τίτλος διαφέρει από ό,τι θα περίμενε κανείς, πως αναθεωρεί τη λογική του “survival” στους τίτλους του είδους, ακολουθώντας μια αρκετά ρεαλιστική προσέγγιση. Διότι μπορεί αρχικά να δίνει την εντύπωση ενός τυπικού τίτλου δράσης, μα τελικά, στο I Am Alive η “διαχείριση πόρων” πραγματικά “μετράει” και ο gamer καλείται να αναθεωρήσει τον τρόπο με τον οποίο έχει συνηθίσει να “λύνει προβλήματα” σε άλλους τίτλους.

Για παράδειγμα, κάθε συνάντηση με “αντίπαλο” στο I Am Alive δεν σημαίνει αυτομάτως και πως θα πρέπει να γίνει κάποια μάχη. Οι αντίπαλοι δεν παρουσιάζονται ως “κακοί”, ως… βορρά για τα όπλα του πρωταγωνιστή, μα ως ρεαλιστικές μορφές στον μετα-αποκαλυπτικό κόσμο του τίτλου, που και οι ίδιοι προσπαθούν να επιβιώσουν με το δικό τους τρόπο. Το κατά πόσο ο παίκτης “θα μπει στα νερά τους” και θα καταλήξει να μπλέκεται σε μια μάχη μαζί τους είναι ως ένα σημείο δική του επιλογή, αποτέλεσμα σκέψης για τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα μιας… “αιματοβαμένης” προσέγγισης. Και ας είναι… επιφανειακά απλό, όπως άλλωστε και όλες οι επιλογές της καθημερινότητας μας: να επιτεθείς για να βουτήξεις επιδέσμους, ή να τους αγνοήσεις αποφεύγοντας μια μάχη που θα μπορούσε να σε οδηγήσει σε χειρότερα;

Τελικά, μπορεί να άργησε, μα φαίνεται πως οι καθυστερήσεις έκαναν καλό στο I Am Alive που μάλλον… “ωρίμασε” και φαίνεται, πια, ως ένας από τους πιο πρωτότυπους και έξυπνους τίτλους στην κατηγορία του survival horror.

Source:

What exactly is I Am Alive? Let the developers of Ubisoft Shanghai tell you in a new developer diary through the break.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.