Metal Gear Rising: cyborgs, τεμαχισμοί και… τρελά combos

Metal_Gear_Rising_trailer.jpg.jpg

Όταν πρωτοείδαμε το Metal Gear Rising, έμοιαζε με μια διαφορετική εκδοχή του Metal Gear Solid 2: και σε αυτό ο παίκτης χειριζόταν τον Raiden, το… “και-καλά-είμαι-άντρας” cyborg που ούκ ολίγοι είχαν… θάψει ως “όχι και τόσο ενδιαφέροντα χαρακτήρα” όταν τον είχαμε δει στο PlayStation 2. Αντίθετα με εκείνο, όμως, στο Rising η έμφαση δινόταν στο… “πετσόκομμα”, με τον Raiden να μπορεί να… κόψει φέτες οτιδήποτε βρισκόταν στο διάβα του. Και πάλι… Έμοιαζαν…

Όπως μας πληροφορεί το Kotaku, ο λόγος ήταν πως το Rising βασιζόταν σε μια ελαφρώς τροποποιημένη έκδοση της “μηχανής” του Metal Gear Solid 4, αλλά πέρα από την όποια πρωτοτυπία του… “κόβω οτιδήποτε βρω σε φέτες με το σπαθί μου”, το Rising δεν ήταν ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι – και η Kojima Productions δεν φαινόταν να βρίσκει τον τρόπο να μετατρέψει την ιδέα του… “πετσοκόμματος” σε μια πλήρη εμπειρία. Και τότε, η Platinum Games, που μας έδωσε το πολύ καλό (αν και “αλλού” από σεναριακής άποψης) Bayonetta, ήρθε, ανέλαβε την ανάπτυξη του project, έχωσε τις δικές της ιδέες και, στην πράξη, “το έκανε reboot”, δίνοντας περισσότερη έμφαση στην ταχύτητα. Ιδού το αποτέλεσμα που, τελικά, θα δούμε εις τας οθόνας μας:

[src url=http://kotaku.com/5867150/metal-gear-rising-was-killed-off]

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.