“Πλούσιο” το DLC του Skyrim

Σε συνέντευξη του στο Joystiq, κατά τα Spike Video Game Awards, ο Todd Howard, game director του Skyrim, επιβεβαίωσε πως θα δούμε DLC για το Skyrim, αλλά για την ώρα “ψάχνονται” όσον αφορά στο περιεχόμενο τους. Ο λόγος πως, απλά, η Bethesda δεν θέλει να παράσχει στους χρήστες απλό, “επιφανειακό” περιεχόμενο για τον τίτλο, ούτε λίγη ακόμη δράση στο ύφος του τίτλου αλλά σε πιο… “light” εκδοχή, όπως συμβαίνει συχνά με ανταγωνιστικές προτάσεις. Ούτε τόσο “ανυπόστατη” όσο τα DLC add-ons του Fallout 3.

Αντίθετα, οι συντελεστές της Bethesda θέλουν να μας δώσουν μέσω του επικείμενου DLC μια πραγματικά “καλύτερη εμπειρία” με το παιχνίδι, και όχι απλά “ακόμη περισσότερη δράση” – που θεωρούν πως το… γιγάντιο Skyrim ήδη έχει, και του περισσεύει. Η λογική τους είναι πως αντί να πρέπει να επεκτείνουν ένα ήδη “μεγάλο” παιχνίδι, θα είναι καλύτερο αν βρουν τρόπους να αλλάξουν το πώς “ζούμε” στον κόσμο του, το πώς το παίζουμε και το τι επιλογές μας παρέχονται σε αυτό. “Ουσιαστικές” αλλαγές δηλαδή, και όχι… ημίμετρα!

Quote:

Έτσι, τώρα ψαχνόμαστε με διάφορες ιδέες, και επεξεργαζόμαστε το τι κάνει ο κόσμος στο παιχνίδι μας, προσπαθώντας να βρούμε τρόπους να το βελτιώσουμε

…είπε κατά τη συνέντευξη του. Άξιο σημείωσης πως το όποιο DLC, όταν κυκλοφορήσει, θα διατεθεί αρχικά ως “αποκλειστικό για το Xbox 360” για μια περίοδο 30 ημερών, κατόπιν σχετικής συμφωνίας με τη Microosoft, κατόπιν της οποίας περιόδου θα το δούμε και σε PC και PlayStation 3.

Source:

Skyrim’s DLC add-ons will “have a lot of meat on them”, Bethesda has said.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.