Ο Romero ζητά συγνώμη που “δεν γίναμε οι σκύλες του”

Αν ο τίτλος σας φαίνεται περίεργος, και δεν θυμάστε σε τι αναφερόμαστε, μάλλον είστε κομματάκι νέοι στο χώρο του gaming και δεν είχατε δει με τα ίδια τα ματάκια σας μια από τις πιο προσβλητικές, ηλίθιες και τραγικές διαφημιστικές καμπάνιες στην ιστορία του ever: αυτή του Daikatana, του πρώτου παιχνιδιού που ο κάποτε μέγας John Romero, ένας από τους συνδημιουργούς του Doom, θα κυκλοφορούσε μετά την αποχώρηση του από την id Software.

Σε αυτή αναφερόταν απλά πως “O John Romero θα μας κάνει τις σκύλες του”, και φυσικά αυτή είναι “μετάφραση” και όχι “απόδοση”, αφού το αμερικάνικο “bitch” μάλλον παραπέμπει περισσότερο ως έννοια στο ελληνικό… “γιουσουφάκι”. Και σαν να μην έφτανε το ότι η διαφήμιση ουσιαστικά επιχειρούσε να… ταπεινώσει τον gamer, το Daikatana έβλεπε τη μια καθυστέρηση επάνω στην άλλη επειδή ο John Romero ήταν πολύ απασχολημένος να ξοδεύει τα χρήματα που του είχε δώσει η Eidos για την ανάπτυξη του τίτλου αγοράζοντας μπιλιάρδα για τα νέα γραφεία του και πολυτελή αυτοκίνητα για την κοπέλα του. Να, αυτήν εδώ:

…που κάτι το ότι ήταν πιο εμφανίσημη από την τότε κοπέλα gamer, αλλά και -κυρίως- κάτι το ότι “ήταν η κοπέλα του (συν)δημιουργού του Doom” αλλά και “γούσταρε να παίζει παιχνίδια που χαρακτηρίζονταν κυρίως ως `αντρικά`”, κατέληξε να αποκτά ολόκληρη καριέρα ενώ ο Romero, που άφησε πίσω της… συντρίμι, έβλεπε τη δική του να καταποντίζεται. Θα την βρείτε ως Killcreek, κατά κόσμον Stevie Case (την κοπέλα βρε, όχι “την καριέρα του Romero” :-D ).

Έκτοτε, ο Romero έχει δημιουργήσει κάποια παιχνίδια για κινητά, έχει επιχειρήσει να “ξανα-απλωθεί” στα PCs, αλλά από ό,τι φαίνεται, μάλλον υπήρχε λόγος για την αρχική απομάκρυνση του από την id Software (αφού από μόνος του δεν έχει κυκλοφορήσει κανέναν πετυχημένο τίτλο) και, επιπλέον, ο κόσμος… δεν ξέχασε. Και έτσι, σε πρόσφατη συνέντευξη του στο Gamesauce, ανέφερε πόσο λυπάται για εκείνη την καμπάνια και προσπάθησε “να βγάλει τον εαυτό του απ’ ‘εξω” τονίζοντας πως ήταν ιδέα των διαφημιστών με την οποία ο ίδιος διαφωνούσε. Ναι, ο κ. Romero δεν ήθελε ποτέ “να μας κάνει τις σκύλες του”, οι διαφημιστές ήταν που είχαν αναλάβει το ρόλο… εμ… ας πούμε “προστάτη”.

Όπως σχολίασε και ένας αναγνώστης στο άρθρο της πηγής μας, του gamesradar, “Ποιός είναι τώρα `η σκύλα` John;”.

Source:

Game designer John Romero will always be remembered for his work on Wolfenstein 3D, Doom and Quake. During his time at id Software, he was part of the team that helped create and shape the first-person shooter genre. But that’s not what he’s most famous for.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.