“Γιατί όχι” σε περισσότερο Gears, reboot του Unreal από τον Cliff Bleszinski

Ο Cliff Bleszinski είναι ένας εκ των ιδρυτών και, ως ένα σημείο, το “δημόσιο πρόσωπο” της EPIC Games, της εταιρείας που μας έδωσε τη σειρά των Unreal και Unreal Tournament αλλά και φυσικά τα πολύ επιτυχημένα Gears of War (καθώς και της τεχνολογίας στην οποία αυτά -και ακόμη περισσότερα- βασίζονται, την Unreal Engine). Σε πρόσφατη συνέντευξη του κατά τα Video Game Awards του Spike, ο Cliff ανέφερε πως δεν αποκλείεται να ξαναδούμε Gears στο κοντινό μέλλον, και μάλιστα από “διαφορετική δίοδο” από εκεί που θα περιμέναμε, καθώς και ένα… reboot του κλασσικού και… αρχαίου, πια, Unreal, του τίτλου που “κάρφωσε” για πάντα την EPIC Games στο χάρτη του gaming! Ναι, και όμως!

Quote:

Ποιός γνωρίζει τι γίνεται στο μέλλον; (…) Μποορεί να αντιμετωπίσουμε μια μετάβαση από κονσόλα σε κονσόλα κάποια στιγμή. Σίγουρα θέλουμε να δημιουργήσουμε περισσότερες εμπειρίες στο σύμπαν του Gears. Αν καταπιαστούμε με κάτι τέτοιο, θέλω να βεβαιωθώ πως θα είναι αρκετά διαφορετικό ώστε να αφήνει την αίσθηση πως ναι μεν “έχει το DNA του Gears” μα που θα φαίνεται νέο και φρέσκο.

(…)

(Σημ.: “Το PlayStation 3 θα μπορούσε να παρουσιάσει ένα Gears of War αφού…”) είναι ικανό από τεχνικής άποψης, μα έχουμε μια καλή συμφωνία με τη Microsoft, οπότε εκεί θα παραμείνει το “σπίτι” του Gears για το κοντινό μέλλον.

(…)

Οι μπίζνες είναι μπίζνες φίλε. Μπορούμε να προσπαθούμε να μαντέψουμε για το οτιδήποτε. Και τι θα γίνει αν online streaming υπηρεσίες αποφασίσουν να κάνουν μια συμφέρουσα συμφωνία μαςί μας; Τότε το Gears θα μπορούσε να είναι ένα streaming game. Για την ώρα όμως, η Microsoft είναι ένας εκπληκτικός συνεργάτης μας.

(…)

(Σχετικά με “την ταινία του Gears of War” που είναι γνωστό πως η EPIC είχε αρχίσει να “πλασάρει” σε μεγάλα studios: ) Δυστυχώς βρίσκεται ακόμη σε κατάσταση αδράνειας (“development limbo” την χαρακτηρίζει, περιγράφοντας μια γενική παύση ενασχόλησης με το project από όσους συνδέονται με αυτό), αλλά ελπίζω πως η επιτυχία του (Σημ.: Gears of War) 3 θα βοηθήσει στην ανάνηψη της.

(Όσον αφορά στο μέλλον της “ξεχασμένης” σειράς των Unreal: ) Σας το λέω εδώ και τώρα πως αν μπορούσα με κάποιο μαγικό τρόπο να διπλασιάσω προσωρινά την ομάδα της EPIC και απλά να φτιάξω άλλο ένα παιχνίδι πως, ναι, θα ήθελα να το κάνω (Σημ.: “να φτιάξω ένα νέο Unreal”).

(…)

Είχα αρκετές τρελές ιδέες (Σημ.: όσον αφορά στο Unreal). Νομίζω πως θα ήταν εκπληκτικό να κάνουμε reboot το αρχικό Unreal με έναν αέρα Fallout/Skyrim, όπου θα δινόταν περισσότερη έμφαση στην εξερεύνηση από ό,τι στη δράση, και θα είχε περισσότερα στοιχεία RPG.

(…)

Δυστυχώς, όμως, είμαστε σκλάβοι της επιτυχίας μας με τίτλους σαν τα Gears και τα Infinity Blade. Ευτυχώς, τουλάχιστον, που καταφέραμε να φτιάξουμε μια νέα IP με το Fortnite.

Source:

If Epic makes another game in the Gears of War franchise – highly likely give its success – the developer will make sure it feels “fresh and new”.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.