Πρόστιμο από Ιταλία στην Apple για εκμετάλλευση των πελατών της

Βαρύ πρόστιμο καλείται να πληρώσει η Apple στη γειτονική Ιταλία, αφού αντί τα καταστήματα της να ενημερώνουν τους πελάτες πως κάθε αγορά συνοδεύεται και από δωρεάν εγγύηση και βασική τεχνική υποστήριξη για διάστημα δυο ετών, αντίθετα προσπαθούσαν να πουλήσουν πρόσθετα -και, άρα, περιττά- προγράμματα τεχνικής υποστήριξης.

Τώρα, η Apple θα πρέπει να καταβάλει €900.000 για το… ατόπημα της. Αλήθεια, το γνωρίζατε πως και στην Ελλάδα όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές συνοδεύονται από εγγύηση δυο ετών, άσχετα με το τι προσπαθεί να σας πείσει ο κάθε πωλητής;

Source:

Apple tried to peddle service plans that were redundant with guaranteed warranty service

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • Σε όποιο κατάστημα και να πας, έχουν τέτοιες… υπηρεσίες. Νομίζουν ότι τρώμε κουτόχορτο. Βασικά, βασίζονται στους μη έχοντες γνώσεις για να βγάλουν το εξτραδάκι τους. Έχω τύχει σε πωλητή που προσπαθούσε… απεγνωσμένα να μου πουλήσει επιπλέον εγγύηση και μάλιστα μου έλεγε ότι θα είμαι καλλυμένος από περισσότερα πράγματα. Αίσχος :/

  • 7tony7

    Πρίν δύο μήνες αγόρασα ένα iphone 4s από Vodafone και με ενημέρωσαν (αφού ρώτησα) οτι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει μόνον ένα χρόνο εγγύηση.
    Ψάχνοντας στο internet είδα πως και στην Αμερική ισχύει το ίδιο (με την διαφορά της επέκτασης για άλλον ένα χρόνο με έξτρα κόστος).
    Σε ερώτησή μου στο i-Storm η απάντηση που πήρα ήταν η ίδια, ένας χρόνος χωρίς δυνατότητα επέκτασης.
    Ξέρω πως στα laptop δεν υπάρχει ενιαία πολιτική όσον αφορά την εγγύηση, ακόμα και σε μοντέλα της ίδιας εταιρίας. Γιά άλλα δίνουν έναν χρόνο, γιά άλλα δύο, για κάποια υπάρχει επέκταση εγγύησης κλπ.
    ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ? Ο καθ’ενας κάνει ότι θέλει

  • Anonymous

    Μέχρι περυσι τουλάχιστον, η Ευρωπαϊκή νομοθεσία όριζε πως ΓΙΑ ΚΑΘΕ ηλεκτρονικό αγαθό ο αγοραστής ΕΧΕΙ εγγύηση 2 χρόνια. Αν, με άλλα λόγια, πήγαινε κανείς ακόμη και στον 1 1/2 χρόνο ένα αγαθό για διόρθωση και δεν γινόταν αποδεκτό, και αποφάσιζε “να τους τρέξει δικαστικά”, κάπου στην… πορεία οι εταιρείες θα τον… έπαιρναν παραμάσχαλα και “θα τα έβρισκαν εκτός δικαστηρίου” – αν και στις περισσότερες περιπτώσεις, με το που θα έβλεπαν πως “γνωρίζει τα δικαιώματα του”, θα… το βούλωναν και θα δέχονταν να το διορθώσουν.

    Τωρα, έτσι που έχουν γίνει τα πράγματα και καταλυθεί τα δικαιώματα των πολιτών, υποθέτω πως αν δοκιμάσει κανείς να ζητήσει διόρθωση σε ένα προϊόν, ακόμη και αν το αγόρασε μόλις πριν μια εβδομάδα, θα κληθεί να βάλει ενέχυρο το σπίτι του και να ορκιστεί πως δεν θα ξαναγοράσει ανταγωνιστικά προϊόντα, μα και πως “θα είναι κάλό παιδί και θα τρώει όλο το φαϊ του” για να του το φτιάξουν :-P

    (…Τα παραπάνω δεν τα ηξερα και εγώ. Από τον Νίκο Αθηνάίο τα είχα μάθει, που συνεργαζόμασταν στο PC World, και “τα είχε ψάξει” – και είχε κάνει και σχετικά θέματα στο περιοδικό).