Εκκίνηση για το Star Wars: The Old Republic

Star_Wars-The_Old_Republic.jpg.jpg

Για τους “έξω”, που δεν ασχολούνται πολύ με το gaming, την επιστημονική φαντασία ή τον κινηματογράφο, ο τίτλος Star Wars: The Old Republic σημαίνει απλά “ένα παιχνίδι με θέμα από εκείνες τις δημοφιλείς ταινίες επιστημονικής φαντασίας”. Για τους “μέσα”, που γνωρίζουν πως να… συνδέουν τις κουκκίδες, το Star Wars: The Old Republic είναι ο μοναδικός τίτλος που μπορεί να απειλήσει την εδώ και χρόνια (από το 2004) κυριαρχία του World of Warcraft της Blizzard, του αδιαφιλονίκητου ηγέτη των MMORPGs.

“Κουκκίδες” – εγγύηση, όπως οι συντελεστές του, οι εταιρείες τη “στάμπα” των οποίων φέρει περήφανα και τρια από τα μεγαλύτερα “ονόματα” στο χώρο του gaming: η Electronic Arts εδώ και δεκαετίες πρωταγωνιστεί στο χώρο του gaming, και αν και στο παρελθόν είχε ταυτιστεί με “μέτρια” και “καταναλωτικά” παιχνίδια, τα τελευταία χρόνια προσπαθεί να δώσει περισσότερη έμφαση στην ποιότητα – και τα καταφέρνει λαμπρά.

Ο βασικός δημιουργός του τίτλου, η BioWare, ουσιαστικά δεν έχει παρουσιάσει κανένα “κακό” παιχνίδι στην μέχρι τώρα πορεία της μα, αντίθετα, πρέπει να έχει… κουραστεί να κερδίζει βραβεία. Επιπλέον, δηλώνει ειδίκευση στους τίτλους της κατηγορίας RPG, κατά κόσμον Role Playing Games, τα οποία και ως ένα σημείο έχει προσδιορίσει όσον αφορά στη σύγχρονη μορφή τους, με τίτλους διαμάντα όπως οι σειρές των Mass Effect και Dragon Age (δίχως να ξεχνάμε τα all time classic Baldur’s Gate και Planescape Torment). Το καλύτερο; Είχε “προϋπηρεσία” και στο σύμπαν του Star Wars, δίνοντας μας το Knights Of The Old Republic που κατά πολλούς ήταν όχι απλά ισάξιο μα και… καλύτερο από το franchise στο οποίο βασίστηκε.

Η… συνταγή της επιτυχίας κλείνει με την ίδια τη LucasArts, κυρίως σε συμβουλευτικό και βοηθητικό ρόλο, που παρείχε άμεση πρόσβαση στο “υλικό” του σύμπαντος που δημιούργησε ο ίδιος ο George Lucas – ενώ φανταζόμαστε πως όλο και κάποιες μικρές συμβουλές θα έδωσε στη BioWare για το πώς να “δέσει” καλύτερα τα επιμέρους στοιχεία του τίτλου της έτσι ώστε να μας δώσουν μια πραγματική εμπειρία Star Wars.

Και δεν είναι μόνο “τα ονόματα” που εγγυώνται την επιτυχία του. Ο τίτλος εκτιμάται πως κόστισε περισσότερα από εκατό εκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη του, ενώ η ίδια η BioWare έχει δηλώσει πως, απλά… δεν θα τελειώσει ποτέ, αφού πιστεύει τόσο σε αυτόν που έχει εγκαταλείψει την ανάπτυξη οποιουδήποτε άλλου παιχνιδιού και έχει αφοσιωθεί στον περαιτέρω εμπλουτισμό και επέκταση του Star Wars: The Old Republic, ίσως ως εγγύηση για το ότι θα μπορούμε πραγματικά να… χαθούμε για χρόνια στον τεράστιο κόσμο του.

Στα παραπάνω μπορεί να προστεθεί και το ότι ναι, το Word of Warcraft της Blizzard είναι, πια, κάπως “γερασμένο” και… του φαίνεται. Δεν είναι λίγοι αυτοί που το έχουν εγκαταλείψει, που έχουν κουραστεί από αυτό ή που συνεχίζουν να ασχολούνται μόνο και μόνο λόγω… συνήθειας! Το Star Wars: The Old Republic, λοιπόν, έχει όλα τα φόντα να πάρει τη θέση του και να χριστεί “το απόλυτο MMORPG” και ο “ηγέτης” του χώρου. Για το αν όντως θα συμβεί κάτι τέτοιο, όμως, μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε. Διότι, ναι, το World of Warcraft μπορεί πια να είναι για τους περισσότερους “μια συνήθεια”, μα…

Οι συνήθειες κόβωνται δύσκολα! :-D

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.