Eidos Montreal: αλλιώς έπρεπε να φτιάξουμε τις boss fights του Deus Ex

Deus Ex - Human Revolution - Zhao

Το ότι η Eidos Montreal έχει αναθεωρήσει για το πώς, τελικά, ήταν οι boss fights στο κατά τα άλλα πάρα πολύ καλό Deus Ex: Human Revolution είναι γνωστό. Τώρα, για ακόμη μια φορά, η εταιρεία ομολογεί -αν και πάντα… εμμέσως- το σφάλμα της, διά στόματος του παραγωγού του τίτλου, David Anfossi.

Quote:

Το γνωρίζαμε πως θα ήταν μια από τις αδυναμίες του τίτλου (Σημ.: αναφέρεται στις boss fights, φυσικά), αλλά έπρεπε να κάνουμε ένα συμβιβασμό για να μπορέσουμε να παρουσιάσουμε τον τίτλο σε δύο επίπεδα. Πρώτον, οι boss fights ήταν “αναγκαστικές”, το οποίο δεν ταιριάζει με την εμπειρία του Deus Ex. Δεύτερον, δεν υπήρχε συνδυασμός λύσεων με τις οποίες να μπορούσε κανείς να τις αντιμετωπίσει, το οποίο επίσης “δεν είναι Deus Ex”. Το γνωρίζαμε πριν την κυκλοφορία του τίτλου, μα έπρεπε να κάνουμε έναν συμβιβασμό. Ήταν επιλογή μας.

…και με αυτό, από ό,τι φαίνεται, προσπαθεί να πάρει λίγη από την ευθύνη από τους… ώμους της Grip, της εταιρείας στην οποία η Eidos Montreal ανέθεσε την ανάπτυξη των μαχών με “τα μεγάλα αφεντικά” του τίτλου. Κάτι σαν να λέμε “αυτοί έκαναν ό,τι κατάλαβαν από αυτά που τους είπαμε, εμείς έπρεπε να τους τα εξηγήσουμε καλύτερα”… Ή κάπως έτσι.

Όπως και να έχει, μια νέα boss fight που εμπεριέχεται στο πρώτο DLC του τίτλου, το The Missing Link, λέγεται πως είναι “όπως θα έπρεπε” (ή, τουλάχιστον, “αρκετά καλύτερη από αυτές του κανονικού παιχνιδιού”). Εμείς δεν μπορούμε να εκφέρουμε άποψη για τη συγκεκριμένη, αφού ακόμη δεν την έχουμε “ζήσει”.

Source:


Even though the recent release of “The Missing Link” DLC featured a more appropriate boss encounter, the majority of Deus Ex: Human Revolution’s boss fights force players to forgo whichever strategy they employed throughout the game and, you know, just shoot ’em in the face. Unless that is your strategy, in which case all we have to say is: you monster.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.