Διαθέσιμος ο κώδικας του Doom 3

Πιστή στις υποσχέσεις της, και αφού επέλυσε κάποια “νομικά προβληματάκια”, η id Software διέθεσε τον κώδικα του Doom 3, ώστε κάθε ενδιαφερόμενος να μπορεί να “χτίσει” με αυτόν τα δικά του παιχνίδια.

Αν και τον περιμέναμε νωρίτερα, οι νομικοί σύμβουλοι της εταιρείας δήλωσαν ανησυχίες για κάποια τμήματα του κώδικα (ίσως να υπήρχαν προβλήματα με άλλα παιχνίδια που να τον είχαν χρησιμοποιήσει ως βάση), αναγκάζοντας τον “προγραμματιστή – μάγο” της id Software, John Carmack, να ξαναγράψει κάποια τμήματα του. Τώρα, όμως, είναι… free as a bird και διαθέσιμος στο Github, οπότε όποιος επίδοξος developer σκοπεύει να δημιουργήσει το δικό του FPS αριστούργημα, μπορεί να… ορμήξει.

Info

Εγκυκλοπαιδικά αναφέρουμε πως η “διάθεση του κώδικα παλαιότερων τίτλων” είναι ένας… άγραφος κανόνας για την id Software εδώ και χρόνια. Η εταιρεία θεωρεί πως οφείλει να βοηθά τους υπόλοιπους game developers, και όποτε έχει έτοιμη την τεχνολογία “νέας γενιάς” στην οποία θα βασίζει τους σύγχρονους τίτλους της, διαθέτει αυτήν που χρησιμοποιούσε μέχρι τότε (και που θεωρείται “παλαιότερης γενιάς” και, άρα, “όχι και τόσο ανταγωνιστική σε ό,τι παρουσιάζει εδώ-και-τώρα”) σε όσους ενδιαφέρονται. Το έκανε με το Doom, το έκανε με το Quake και το Quake 2 και, τώρα, το ξανακάνει με το Doom 3. Και το πιθανότερο είναι πως η ιστορία θα επαναληφθεί στο μέλλον με την τωρινή “μηχανή” στην οποία βασίζεται ο νέος τίτλος της, Rage.

Source:

Rage developer id Software has released the entire source code of its seminal shooter Doom 3.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.