Απλό αλλά με “βάθος” το Dead or Alive 5

Τα παιχνίδια “ξύλου” στο στυλ των Street Fighter και Mortal Kombat πάντα παίζουν με δυο διαφορετικές προσεγγίσεις: είτε είναι “εντελώς χαλαρά” και παρουσιάζουν ένα σχετικά απλό και “επίπεδο” σύστημα μάχης, που οποιοσδήποτε μπορεί να μάθει (ή και να… αγνοήσει επιδεικτικά και απλά να… χτυπά στην τύχη πλήκτρα), είτε ένα πολύπλοκο και “βαθύ” σύστημα μάχης, που απαιτεί αρκετό καιρό για να μάθει κανείς έστω και “τα βασικά”. Σύμφωνα με τον Yosuke Hayashi της Team Ninja, το Dead or Alive 5 θα προσπαθήσει να συνδυάσει αυτούς τους δυο τόσο διαφορετικούς κόσμους. Όσο, τουλάχιστον, αυτό είναι εφικτό.

Η Team Ninja προσπαθεί να δημιουργήσει έναν τίτλο που θα είναι μεν αρκετά απλός και προσιτός ώστε να μπορεί οποιοσδήποτε να αρπάξει το joypad και να μπορεί άμεσα να τον χαρεί, αλλά που ταυτόχρονα θα έχει αρκετό “βάθος” ώστε όποιος αποφασίσει να επενδύσει χρόνο για να μάθει “τα κόλπα” του καλύτερα να ανταμοίβεται πραγματικά. Η αλήθεια, βέβαια, φαίνεται να είναι πως ακόμη και αν τα καταφέρουν, στην πράξη το επόμενο Dead or Alive θα δίνει περισσότερη έμφαση στο “απλό”. Και αυτό φαίνεται από τη δήλωση του Yosuke Hayashi πως..:

Quote:

Δεν θέλουμε να είμαστε ένα τεχνικό hardcore παιχνίδι ξύλου. Θέλουμε ένα παιχνίδι με το οποίο πολλοί θα μπορούν να διασκεδάσουν, αλλά αυτοί που ψάχνουν για βάθος να μπορούν να το βρούν σε αυτό.

Κοινώς, “ψάξε να βρεις το βάθος” και τον τρόπο να νικήσεις το 8χρονο ανιψάκι σου που απλά κοπανώντας πλήκτρα σε σαπακιάζει σε κάθε αγώνα. Παράλληλα, άφησε να εννοηθεί πως ο τίτλος θα εξελίξει τα fighting games γενικότερα ή πως, τουλάχιστον, θα είναι διαφορετικός σε σχέση με τα τέσσερα προηγούμενα Dead or Alive, αφού..:

Quote:

Για όλα τα fighting games που κυκλοφόρησαν, τα είδαμε και θεωρούμε πως υπάρχει ένα πρόβλημα. Όλα έδειχναν σπουδαία, με αναβαθμισμένα γραφικά και online gameplay, αλλά το ίδιο το gameplay τους δεν είχε αλλάξει. Ήταν το ίδιο gameplay που έχουμε εδώ και χρόνια.

…και μάλλον, τελικά, και το Dead or Alive 5 θα καταλήξει να είναι μια από τα ίδια, αφού… Αφού πώς μπορεί κανείς στην πράξη να αλλάξει το κλασσικό μοντέλο “χαρακτήρας αριστερά, χαρακτήρας δεξιά, πατάς τα κουμπιά και βαράει ο ένας τον άλλο”;!; Ω, Yosuke, π’ανάθεμα σε, μας κίνησες την περιέργεια πάλι!

Source:

We’re looking for simple, but deep fighting entertainment

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.