Circulars: ο νέος τύπος διαφήμισης της Google

Η Google ξεκίνησε να δοκιμάζει ένα νέο τύπο διαφημίσεων, που είναι σχεδιασμένος ώστε να μοιάζει περισσότερο στις τυπικές διαφημίσεις που μέχρι σήμερα συναντούμε σε έντυπα. Οι “Circulars”, όπως είναι το όνομα τους, θα μπορούσαν κάλλιστα να βρίσκονται στις σελίδες ενός περιοδικού, ενώ ναι μεν “θα κατοικούν στο web”, μα θα μπορούν να προβληθούν τόσο σε υπολογιστές όσο και σε smartphones και tablets.

Ουσιαστικά όμως, δεν θα λειτουργούν ως “μικρές διαφημίσεις”, μα θα μπορούν να παίζουν το ρόλο microsites, “μικρών και εξειδικευμένων sites με στόχο την προβολή μιας υπηρεσίας/προϊόντος”, ενώ θα παρουσιάζονται όταν ο χρήστης έχει ήδη αποδεχτεί και επιλέξει μια άλλη “τυπική ιντερνετική” διαφήμιση, ως ένα είδος “αναλυτικότερης” μορφής της. Για παράδειγμα, μπορεί δεξιά, στη sidebar ενός blog, να συναντήσει κανείς μια διαφήμιση για παγωτά. Με το που θα την επιλέξει, θα “πετάγεται” ένα Circular με περισσότερες πληροφορίες για τα παγωτά που ενδιέφεραν το χρήστη.

Όπως εξήγησε ο VP of product management της Google, Nick Fox, μιλώντας στο Bloomberg, ο συγκεκριμένος τύπος διαφήμισης δημιουργήθηκε ως απάντηση στις παρακλήσεις των καταστημάτων να βρεθεί ένας τρόπος ώστε οι online χρήστες να μπορούν να δουν “offline” αγαθά και υπηρεσίες.

Source:

Google is testing a new kind of ad unit called “Circulars,” designed to mimic the full-page inserts traditionally found in newspapers.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.