Adobe Flash 11 και AIR 3 με υποστήριξη… 3D;!

Και ενώ Apple και, τώρα πια, Microsoft, προβάλλουν την HTML 5 ως “τη λύση που κάνει τα πάντα” όσον αφορά στα multimedia στο web, στον browser, στα gadgets, η Adobe ανταπαντά με ένα νέο σημαντικό χαρακτηριστικό για το Flash 11 και την πλατφόρμα AIR 3: την υποστήριξη 3D (!), και την πλήρη εκμετάλλευση της GPU (Graphic Processing Unit), δηλαδή, του “συστήματος γραφικών” κάθε συσκευής.

Σύμφωνα με την Adobe, οι επόμενες εκδόσεις των Flash και AIR θα εκμεταλλεύονται απόλυτα το σύστημα γραφικών της συσκευής στην οποία θα “τρέχουν”, επιτρέποντας στις εφαρμογές που έχουν γραφτεί μέσω αυτών να παρουσιάζουν εντυπωσιακά γραφικά 3D, με ταχύτητες που ξεπερνούν μέχρι και 1000 φορές την “σημερινή” έκδοση του Flash και την “προβολή περιεχόμενου” μέσω software.

Πέρα από αυτό, θα υποστηρίζεται τόσο η χρήση “κλειστών” όσο και “ανοιχτών” τεχνολογιών για τη δημιουργία “περιεχόμενου”, διευκολύνοντας τους developers που δεν θα χρειάζεται ούτε να “παιδεύονται” για να μάθουν ένα νέο τρόπο ανάπτυξης εφαρμογών (με HTML 5 και συνοδευτικές τεχνολογίες), ούτε να “παλεύουν” με κάθε πλατφόρμα (άλλο τα Windows 8, άλλο το iPhone, άλλο το iPad, το Android κ.λπ.) για να βεβαιωθούν πως θα προβάλλεται σωστά το “περιεχόμενο” που δημιουργούν στις διάφορες συσκευές.

Επιπλέον, αφού το Flash και το AIR είναι από μόνα τους “πλατφόρμες”, η ανάπτυξη “περιεχόμενου”, π.χ. παρουσιάσεων, εφαρμογών ή παιχνιδιών βάσει αυτών, θα σημαίνει πως “το ίδιο πράγμα θα μπορεί να προβληθεί παντού” – τόσο στον browser ενός υπολογιστή όσο και σε ένα smartphone, δίχως να χρειάζεται ξεχωριστή “βελτιστοποίηση” για το καθένα από αυτά.

Source:

Sensing a crack in the dam from Microsoft on Windows 8, Adobe crafted a message for Flash developers this week about heterogeneity that had nothing at all to do with HTML5. Microsoft premiered its WinRT-based Metro, or “Metro-style,” apps model as a native platform using HTML5 that lets Windows “gracefully get out of the way” (Microsoft’s words, not mine). Adobe’s response is that the AIR 3 platform for Flash 11:

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.