Ο νέος τρόπος διαφήμισης στο… Google Earth/Maps: QR codes!

Και να μια πρωτότυπη ιδέα για διαφήμιση, με την τελευταία μορφή που θα περίμενε κανείς: QR codes, το γνωστό “τετράγωνο barcode” που διαβάζεται πια από τα περισσότερα κινητά, τα οποία τυπώνονται όχι σε γωνίες μικρών αντικειμένων, με μικρό σχήμα, αλλά… τεράστια σε ταράτσες! Οι δημιουργοί, Philips & Co., αποκαλούν την τεχνική “Blue Marble” και στοχεύουν αποκλειστικά στο να εκμεταλλευτούν το ότι το Google Earth έχει “κατέβει” περισσότερες από 400 εκατομμύρια φορές, αποτελώντας… γόνιμο έδαφος για διαφήμιση!

Έτσι, η προσέγγιση τους είναι η “τοποθέτηση μεγάλων QR codes” σε… ταράτσες σπιτιών, ώστε όταν “ο δορυφόρος της Google” περάσει από επάνω τους και τις φωτογραφίσει, αυτομάτως η διαφήμιση να “μεταφερθεί” στο Google Earth/Maps.

Βέβαια, δεν γνωρίζουμε κατά πόσο η Google, που ουσιαστικά είναι μια διαφημιστική εταιρεία (και όχι “πάροχος… λύσεων αναζήτησης”) θα συμφωνεί με την ιδέα τους ή θα προσπαθήσει να την “μπλοκάρει” από τις υπηρεσίες της. Μάλλον πέφτουμε σε γκρίζο έδαφος (“η ταράτσα μου ανήκει” από τη μια, “ναι, αλλά η υπηρεσία είναι δικιά μου” από την άλλη)!

Source:

Here’s a circuitous route to free advertising on Google: An Austin, Texas, firm will install QR codes on rooftops in an attempt to sneak into Google Maps.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • Chris K

    Ε, καιρός δεν ήτανε;