Αλληλεπιδραστικές… κρεμάστρες στο Ιαπωνικό shopping

Μια νέα πρόταση στα Ιαπωνικά καταστήματα… “αναβαθμίζει” το shopping στην… έκδοση 2 του, καθιστώντας το “αλληλεπιδραστικό”! Τώρα, βέβαια, το shopping, το “αγοράζω πράγματα από καταστήματα”, είναι από τη φύση του “αλληλεπιδραστικό”, σωστά; Μόνο που εδώ μιλάμε για “ψηφιακά” αλληλεπιδραστικό και για… πραγματική αναβάθμιση – που εντοπίζεται σε… κρεμάστρες ρούχων!

Ο πελάτης που χρησιμοποιεί μια από αυτές τις κρεμάστρες, στις οποίες βρίσκεται ένα ρούχο, μπορεί να δει σε οθόνες στο κατάστημα προτάσεις για παραπλήσια ρούχα, που “ταιριάζουν με αυτό που έχει επιλέξει”. Παράλληλα, μπορεί να παρουσιάζονται εικόνες σχετικές με το ρούχο, π.χ. πως φαίνεται “επάνω” σε κάποιον – διότι, όπως και να το κάνουμε, άλλο ένα ρούχο “κρεμασμένο”, άλλο… “εν δράση”!

Και για όσους (και κυρίως, “όσες”) απορούν για το “πώς λειτουργεί στην πράξη”, ορίστε:

Source:

Shopping 2.0: It’s no surprise that “interactive hangers” [scroll down for an explanation in English] are first introduced in Japan, a country obsessed with service, shopping, fashion and technology. Vanquish, the shop in question, is located in a department store in central Tokyo called 109MEN’S.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • Anonymous

    Και τι θα γίνει αν η κοπελιά ρωτήσει “αυτό μπορώ να το δω και σε πρασινάκι;”