Μόνο οι μισοί αγοράζουν DLC

Έρευνα της εταιρείας EEDAR σε κατόχους κονσολών «HD» (όπως λέμε «Xbox360 και PS3», λυπούμεθα, Wii) έδειξε πως τουλάχιστον οι μισοί από αυτούς δεν είχαν αγοράσει κάποιο DLC μέσα στο 2011, σε σχέση με το 60% του 2010 και το 66% του 2009.

Και μπορεί να φαίνεται πως υπάρχει πτωτική τάση και κάποιοι να συμπεράνουν πως «τα πράγματα δεν φαίνονται καλά για το πρόσθετο-περιεχόμενο-επί-πληρωμή», κατά κόσμον DLC, αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως η προηγούμενη και υπάρχουσα αύξηση και αποδοχή του έχει ήδη δημιουργήσει μια σημαντική «μάζα πελατών» για τις εταιρείες, που τους αποφέρουν αρκετά έσοδα. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της EEDAR, οι πωλήσεις από DLC μόνο στις κονσόλες, και μόνο για το 2011, θα δημιουργήσουν περισσότερα από $875 εκατομμύρια έσοδα για τις εταιρείες, ενώ αναμένεται να ξεπεράσουν το ένα δις το 2012!

Σε πρόσθετη έρευνα της EEDAR σε δείγμα 3500 ατόμων για το «γιατί δεν αγοράζουν DLC», οι απαντήσεις ήταν:

  • Φόβος για θέματα ασφάλειας προσωπικών δεδομένων: 47%
  • Δεν υπάρχουν κανόνες για «επιστροφή» αν δεν είναι ικανοποιημένοι με το προϊόν: 38%
  • Πολύ ακριβά: 32%
  • Αρκετό δωρεάν DLC ήδη διαθέσιμο: 24%
  • Δεν υπάρχει demo: 24%
  • Δεν υπάρχουν reviews: 21%
  • Δεν υπάρχει DLC για τα παιχνίδια που τους ενδιαφέρουν: 20%
  • Δεν παρέχει αρκετό gameplay: 18%
  • Έχει διαθέσιμο μόνο online multiplayer: 18%
  • Έχει διαθέσιμο μόνο single player: 15%
  • Η διαδικασία απαιτεί πολύ χρόνο: 15%
  • Μπλεγμένο «κατάστημα» (Σημ.: εννοεί τη digital «πρόσοψη» για την αγορά του DLC): 15%
  • Δεν κυκλοφόρησε όταν το ήθελαν: 12%
  • Δεν έχει αρκετά υψηλή ποιότητα: 11%

Ody's thoughts

Αυτό το «μπλεγμένο κατάστημα» με κάνει να… απογοητεύομαι για την ανθρωπότητα. «Κουνάς το μοχλό πάαανω – κάααατω, άντε και αριστεράααα – δεξιάαααα, και πατάς το πράσινο 2 – 3 φορές σε ό,τι θέλεις να αγοράσεις». Η «πολυπλοκότητα» με σκοτώνει…

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • Αχ αυτό το screenshot… Πότε θα βγει επιτέλους το Skyrim; Γιατί επιμηκύνεται ο χρόνος; Τι άρρωστα παιχνίδια παίζει το σύμπαν εναντίον μας; 

    Όσον αφορα το topic, πιστεύω πως τα DLC είναι κλεψιά. Απλά βρήκαν οι εταιρείες έναν τρόπο να σου παίρνουν τα χρήματα. Κρίμα που το υπόλοιπο 51% τα στηρίζει. 

  • Anonymous

    Συμφωνώ & συμφωνώ!!

  • Anonymous

    Όλα σχετικά είναι. Το DLC ως ιδέα είναι καλό: κάποιοι “κολλάνε περισσότερο” με κάποια παιχνίδια από τους υπόλοιπους. Π.χ. εγώ είχα “φάει κόλλημα” με το Half-Life 2, αλλά και με το… Prototype, και ενώ τα είχα τελειώσει, συνέχιζα να “βολοδέρνω” στον κόσμο τους, πάλι και πάλι. Σε τέτοιες περιπτώσεις, το DLC είναι καλή ιδέα, από την άποψη πως, θεωρητικά, παρέχει “περισσότερο περιεχόμενο” σε άτομα που δεν καλύφθηκαν με “τα βασικά”.

    Το πρόβλημα είναι πως οι 9 στις 10 εταιρείες δεν ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ “πρόσθετο περιεχόμενο”, αλλά ΚΟΒΟΥΝ από το “υπάρχον” και το πουλάνε ξεχωριστά. Με πρώτο διδάξαντα, φυσικά, το Bioshock, στις κονσόλες, με το οποίο είχε γίνει το μπάχαλο πως το “DLC’ δεν ήταν παρά… κωδικοί που “ξεκλείδωναν” περιεχόμενο που ΥΠΗΡΧΕ ΗΔΗ στο δισκάκι.