Η Microsoft πατεντάρει “αναγνώριση ηλικίας” μέσω Kinect

Πατέντα που καταχώρησε η Microsoft περιγράφει μια -θεωρητικά έξυπνη- μέθοδο αναγνώρισης της ηλικίας όποιου βρίσκεται μπροστά από μια τηλεόραση, προφανώς με στόχο τη χρήση της στο συνδυασμό Xbox 360 με Kinect. Στην -θεωρητικά έξυπνη- πατέντα της η Microsoft περιγράφει ένα σύνολο μετρήσεων που θα μπορεί να κάνει το σύστημα στην “ανθρώπινη φιγούρα” που θα “αναγωρίζει” μπροστά του και, βάσει αυτών, να καταχωρεί αυτόματα το άτομο σε μια ηλικιακή ομάδα – παιδί, έφηβος, ενήλικας… Η -θεωρητικά έξυπνη- πρόταση της Microsoft είναι, φυσικά… θεωρητικά έξυπνη. Πρακτικά, μπορεί να προκύψουν τα χίλια-μύρια, ως ένα σημείο αυτονόητα, προβλήματα.

Τι γίνεται αν αυτός που βρίσκεται μπροστά από την τηλεόραση έχει περιορισμένη σωματική ανάπτυξη; Πώς, για να το θέσουμε απλά, θα μπορούσε να παίζει Gears of War ο Verne Troyer χωρίς “να τον κλειδώσει έξω” το Xbox 360/Kinect; Και πώς θα μπορούσε να εγγυηθεί πως ένας έφηβος με… υπερανάπτυξη δεν θα αναγνωριζόταν, εσφαλμένα, ως ενήλικας, αποκτώντας πρόσβαση “σε εκείνες τις ταινίες του μπαμπά”;

Θεωρητικά, για αυτές τις περιπτώσεις, θα υπάρχει κάποιος πρόσθετος κωδικός ασφαλείας ή μια μέθοδος παράκαμψης του “κλειδώματος ηλικίας”. Πρακτικά, όταν το δούμε “εν δράση” και δεν έχει κανένα πρόβλημα, μπορούμε να το… ξανασυζητήσουμε!

Source:

That’s the idea floated by Microsoft in a patent filing made public this week, proposing to use a 3D depth camera (such as the one in its Kinect sensor for Xbox 360) to digitally measure the proportions of a person’s body and estimate age based on the data, such as head width to shoulder width, and torso length to overall height. The system could then automatically restrict access to television shows, movies and video games accordingly, using ratings for each type of content.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.