Η BioWare αποκαλύπτει το multiplayer του Mass Effect 3

Και μετά το χθεσινό… χαμό με τις φήμες σχετικά με το multiplayer του Mass Effect 3, η BioWare φαίνεται πως αποφάσισε να μας αποκαλύψει περισσότερες πληροφορίες για αυτό – τώρα και… “επίσημα”. Έτσι, μέσα από τα BioWare forums, είναι πια γνωστό το “για τι ακριβώς μιλάμε”.

Αν και το multiplayer τμήμα του τίτλου θα είναι ανεξάρτητο από την single player campaign, θα “δένει” με αυτήν με κάποιο τρόπο και θα μπορεί να επηρεάσει την τελική έκβαση της. Το ίδιο το multiplayer είναι “mission based”, βασισμένο σε μια σειρά συγκεκριμένων αποστολών, και θα επιτρέπει τη συνεργασία του παίκτη με μέχρι και τρια άλλα άτομα. Μέσω αυτού θα παρέχεται…

Quote:

…μια εναλλακτική μέθοδος επίτευξης της απόλυτης νίκης κατά της μεγαλύτερης απειλής που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα – αλλά και ολόκληρος ο γαλαξίας.

Ο παίκτης θα μπορεί να επιλέξει από μια μεγάλη γκάμα classes και races, ανάμεσα στους οποίους χαρακτήρς, όμως, δεν θα υπάρχει ούτε ο Shepard ούτε το πλήρωμα του – αυτοί θα παραμένουν “αποκλειστικότητα” του single player κομματιού του τίτλου.

Αν και δεν απαιτείται να παίξει κανείς το multiplayer τμήμα, η BioWare άφησε να εννοηθεί πως “μπορεί να σε βοηθήσει” στην έκβαση της campaign – ίσως διευκολύνοντας μια μεγάλη και δύσκολη μάχη;

Μαζί με αυτά αποκαλύφθηκε το Galaxy at War mode, που επηρεάζει την τελική μάχη ενάντια στους Reapers. Και σε αυτή την περίπτωση, δεν είναι υποχρεωτικό να παίξει κανείς και αυτό για να απολαύσει το single player κομμάτι, μα… “μπορεί να βοηθήσει”, αφού θα παρέχει καλύτερη διαχείριση “πρώτων υλών” και αμεσσότερο έλεγχο των μαχών.

Επιπλέον, η BioWare εξήγησε πως δεν αναλώθηκε “η βασική της ομάδα” με την ανάπτυξη του multiplayer τμήματος. Ανταυτού, με την ευκαιρία της “εξάπλωσης” της, η BioWare “έστησε” ένα νέο studio στο Montreal, το οποίο “συγχρονίστηκε” με τη βασική ομάδα της εταιρείας κατά την ανάπτυξη του τίτλου – και έτσι, ουσιαστικά, “μοιράστηκαν” τις ευθύνες: single player η βασική ομάδα, multiplayer η νέα. Αποτέλεσμα, ένας τίτλος που δεν υστερεί σε κανέναν από τους δυο τομείς – τουλάχιστον, κατά την ίδια την BioWare, διότι εμείς θα κρίνουμε… όταν το πιάσουμε στα χεράκια μας!

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.
  • Anonymous

    Περιμένω άκρως επικό φινάλε στη σειρά, γιατί αλλιώς θα πάρω το plasma rifle και θα τους εξαερώσω! Θα τους πάρει ο Shepard τον πατέρα!!