Η πειρατεία βοήθησε τη Unity να εξαπλωθεί στην Κίνα

Η Unity είναι μια από τις λίγες εξελιγμένες “μηχανές 3D”, με τις οποίες μπορεί κανείς “να φτιάξει τα δικά του παιχνίδια”, που διατίθεται με μηδενικό κόστος. Πέρα από αυτή της την “ιδιαιτερότητα”, τώρα πια μπορεί να βάλει άλλη μια στη… “λίστα των ιδιαιτεροτήτων” της σε σχέση με τον ανταγωνισμό: είναι ίσως η μόνη λύση δημιουργίας παιχνιδιών της οποίας οι developers υποστηρίζουν… την πειρατεία! Έστω και “έμμεσα”.

Σε δήλωση του, ο John Goodale της Unity Technologies ανέφερε:

Quote:

Παλιά χρησιμοποιούσα original το DOS και το Lotus 123. Τότε ήταν που άκουσα για ένα πράγμα που το έλεγαν Excel, αλλά δεν μπορούσα να φανταστώ πώς θα μπορούσα να σταματήσω να χρησιμοποιώ το Lotus 123 – ήταν αυτό που ήξερα. Τότε κάποιος μου έδωσε μια παράνομη κόπια του Excel, και το λάτρεψα, και από τότε, κατέληξα να το αγοράζω. Η πειρατεία μπορεί να είναι ένας τρόπος να “φυτέψεις” μια αγορά. Κανείς δεν μπορεί να αντιμετωπίσει πλήρως το πρόβλημα της πειρατείας, μα μπορούμε προσεκτικά να το μετατρέψουμε σε πλεονέκτημα μας, και αυτό νομίζω πως καταφέραμε στην Κίνα.

…και φυσικά, αναφέρεται στην Αγορά της Κίνας, όπου… η πειρατεία διαπρέπει. Εκεί η Unity έχει καταφέρει να γίνει μια από τις δημοφιλέστερες λύσεις του είδους, και χάρη στο ότι κατάφερε να “χωθεί” στην αγορά, κατέληξε να δέχεται και $12 εκατομμύρια ως επένδυση για να επεκταθεί προς εκεί (στην Κίνα).

Source:

I was an original DOS, Lotus 123 user. Then I heard of this thing called Excel, but I couldn’t imagine going away from Lotus 123 — it’s what I knew.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.