Έσοδα για την AMD – παρά τα όποια προβλήματα στην “παραγωγή”

Μπορεί οι πολυαναμενόμενοι “Bulldozers” της AMD να πήγαν από αναβολή σε αναβολή, μπορεί, τώρα πια που τους είδαμε, να μην κατάφεραν να μας εντυπωσιάσουν ως επεξεργαστές -ή να φανούν ως “η επαναστατική τεχνολογία που θα σώσει την AMD και θα καταποντίσει την Intel”, όπως τους ήθελαν οι μέχρι την κυκλοφορία τους φήμες- αλλά, ακόμη και έτσι, η AMD κατάφερε να καταγράψει σημαντικά έσοδα για το τρίτο τρίμηνο του έτους.

Η εταιρεία ανέφερε πως είχε τζίρο $1,69 δις, ενώ τα έσοδα της ανέβηκαν στα $110 εκατομμύρια σε σχέση με τα $108 εκατομμύρια του αντίστοιχου τριμήνου του προηγούμενου έτους, ενώ τα έσοδα από τις μετοχές τις κυμάνθηκαν στα $0,15, ποσό μικρό μεν, αρκετά υψηλότερο δε από το εκτιμώμενο $0,10.

Και ακόμη και μέσα από επίσημες ανακοινώσεις η εταιρεία άφησε να εννοηθεί πως τα πράγματα θα ήταν ακόμη καλύτερα αν δεν είχε αντιμετωπίσει προβλήματα “με ένα συνεργάτη της” όσον αφορά στην “κατασκευή hardware”, όπου προφανώς μιλάμε για την Globalfoundries που ανέλαβε την παραγωγή των Bulldozers συναντώντας σημαντικά εμπόδια κατά τη διαδικασία.

Εμπόδια που αρκετοί εκτιμούν πως ευθύνονται και για τις χαμηλότερες από το αναμενόμενο τελικές επιδόσεις τους, αφού η ίσως η AMD να “πόνταρε” σε υψηλότερη και αποτελεσματικότερη παραγωγή των chips, ώστε να μπορούν να “πιάνουν” και υψηλότερες ταχύτητες λειτουργίας από αυτές που, τελικά, “έφτασαν” στα καταστήματα. Βάση των… “υποψιών”, οι περιστασιακές αναφορές τις AMD για το “πώς αποδίδουν οι Bulldozers στα 4GHz” αλλά και η… καταχαρούμενη καταχώρηση της στο βιβλίο Guiness με “τον πρώτο επεξεργαστή που έφτασε στα 8GHz”.

Source:

Advanced Micro Devices on Thursday reported revenue and profit growth for the third fiscal quarter of 2011, despite issues with the manufacturing of processors.

...γνωστός και ως Οδυσσέας Κουράφαλος, αρχικός υπεύθυνος για το unregistered. Συντάκτης, γραφίστας, "μαλτιμηντιάς", φανατικός της science fiction και των αστείων γατιών στου ιντερνέτ. "Δηλώνω graphics whore" (παίζω Ms. Pac-Man στο MAME με 2xSAL και το πρώτο Max Payne με FXAA antialiasing). Load "unreg*",8,1.